استاندار چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس به الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل شده است

«حیدری» گفت: نیرو‌های مقاومت موجود در منطقه با استفاده از درس‌های به جا مانده از دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کرده و موفق شدند گروهک تروریستی داعش را نابود کنند با وجود اینکه داعش نیز مانند رژیم بعث عراق از سوی استکبار‌های جهانی حمایت بسیاری دریافت می‌کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ - 22September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گذشته است، اظهار داشت: رژیم بعثی عراق در اثر زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب اسلامی در روزی مانند امروز جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس سرشار از عبرت‌ها است، افزود: دشمنان ایران همواره وجود دارند و دست از دشمنی خود برنمی‌دارد بلکه روش‌های خود را تغییر می‌دهند و امروز شاهد هستیم دشمنان جنگ نظامی را به جنگ فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرده‌اند به همین دلیل باید با بصیرت و آگاهی به مقابله با آن‌ها برخواست.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دفاع مقدس به ما آموخت در سخت‌ترین شرایط و با وجود تمامی کمبود‌ها می‌توان با توکل بر خدا، ایمان، شجاعت و... مقاومت کرد، در زمان جنگ تحمیلی یک ائتلاف بین‌المللی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود و تمامی کشور‌های شرقی و غربی رژیم بعث عراق را تا دندان مسلح کردند، اما با وجود تمامی این حمایت‌ها رزمندگان اسلام ایستادگی کرده و به پیروزی عظیمی دست پیدا کردند.

حیدری عنوان کرد: نیرو‌های مقاومت موجود در منطقه با استفاده از درس‌های به جا مانده از دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کرده و موفق شدند گروهک تروریستی داعش را نابود کنند با وجود اینکه داعش نیز مانند رژیم بعث عراق از سوی استکبار‌های جهانی حمایت بسیاری دریافت می‌کرد.

وی با اشاره به حمایت بالای منافقان از رژیم بعث عراق در زمان جنگ تحمیلی، اضافه کرد: دشمن بدون وجود عوامل داخلی جرات تجاوز به ایران را پیدا نمی‌کرد، اما با وجود این مشکلات شاهد بودیم که چگونه ملت ایران با بصریت خود تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت دفاع مقدس تبدیل کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره)، هوشیاری و بصیرت مردم و حضور در صحنه ملت ایران از جمله عوامل موثر در پیروزی عظیمی است که در دوران دفاع مقدس حاصل شد و امروز نیز می‌توان از این سه عنصر اساسی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ بهره‌مند شد.

حیدری با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا، مقاومت و هوشیاری مردم در دنیا به سرافرازی بزرگی رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: گام‌های بزرگی جهت پیشرفت و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران برداشته شده است همچنین یکی از ویژگی‌های مثبت دولت این است که رفع مشکلات داخلی را به موضوعات خارجی گره نزده و با کارجهادی درحال خدمت‌رسانی به مردم است که این شیوه مدیریت نیز یکی دیگر از درس‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها