به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گلزار شهدای گمنام در کنارک غبارروبی شد

به مناسبت گرامیداشت چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ - 22September 2022

غبارروبی گلزار شهدای گمنام در کنارکبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار شهرستان، مدیران ادارات و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کنارک امروز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «نظر بامری» امام جمعه شهرستان کنارک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند.

وی در ادامه احترام به مقام شهدا و علی الخصوص شهدای والا مقام این استان افزود: روزگاری این عزیزان، برای حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی با حضور در جبهه مردانی بمثل شهید حججی ها که با نثار جان خود ثابت کردند که جوانان امروز نیز راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را همچنان ادامه خواهند داد، و ثابت کردند که این مهم یکی از والاترین رسالت ها است.

حجت الاسلام بامری در ادامه بیان داشت: رهبر انقلاب، مفهوم و اصطلاح «جهاد تبیین» را مطرح کردند. ایشان در طی سال‌های قبل بارها این تعبیر را به‌کار بردند؛ ضمن اینکه واژه تبیین هم بارها در بیانات ایشان و در مباحث متفکران انقلاب اسلامی مطرح شده است. تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ بنابراین، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار