فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خبر داد؛

برگزاری ۳۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان

«ابراهیمی» گفت: در هفته دفاع مقدس که به شعار «ما مقاوم هستیم» مزین شده است، بیش از ۳۰ برنامه در کوهبنان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ - 22September 2022

برگزاری ۳۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «روح الله ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان از توابع استان کرمان   امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس که به شعار«ما مقاوم هستیم» مزین شده بیش از ۳۰ برنامه در شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد، شرکت در ویدئو کنفرانس کشوری و گوش دادن به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به همراه برگزاری شورای اداری، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، فضای سازی معابر و ورودی ادارات دولتی، برگزاری یادواره شهدای خانگی دیروز در کوهبنان برگزار شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان توضیح داد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که مزین به نام «پیشکسوتان دفاع و مقاومت» شده است،  شاهد برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان و مدیران ادارات شهرستان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و فرزند آوری با حضور فرماندار شهرستان کوهبنان، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه، برگزاری عصر شعر و خاطره خواهیم بود.

وی بیان داشت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «معنویت، زنان، خانواده و سلامت» نامگذاری شده است برنامه های مختلفی چون: حضور بسیجیان در نماز جمعه، روایتگری یکی از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت ادارات و راه اندازی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان را خواهیم داشت.

ابراهیمی گفت: در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهی» مزین شده است، برنامه های  نواختن زنگ ایثار و شهادت، نشست کتابخوان، برگزاری یادواره شهید بهنام محمدی و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد را داریم.

وی تشریح کرد: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که مزین به  نام «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی» شده است،  رونمایی از تصاویر شهیدان در بلوار ورودی شهر کوهبنان، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردم، اصناف و سربازان» نامگذاری شده است،  نماز وحدت با حضور اعضای شورای اداری و تامین به میزبانی اداره اوقاف، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری یادواره خانگی شهدا در کوهبنان اجرا خواهد شد. 

وی اذعان کرد: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که مزین به نام «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی» است،  شاهد افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) و حضرت مریم (س)، حضور روایان در صبحگاه مدارس، برگزاری نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج و برگزاری یادواره خانگی شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر و روستائیان» نامگذاری شده است، شاهد ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمون در بخش طغرالجرد و روستا‌ها به همراه سرکشی از خانواده معزز شهیدان و رزمندگان بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها