نماینده مردم همدان در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حساسیت دشمنان انقلاب نسبت به الگوهای دفاع مقدس/ برگزاری اردوی راهیان نور نمونه موفق الگو‌برداری از دفاع مقدس است

فلاحی گفت: ما در الگوبرداری از دفاع مقدس تا حد زیادی موفق بوده‌ایم، به طور مثال اقدامات ارزشمندی اعم از راهیان نور و فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس از جمله این موفقیت‌ها به شمار می‌روند.
کد خبر: ۵۴۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 29September 2022

اقدامات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نمونه موفق الگو‌برداری از دفاع مقدس است/ دشمنان انقلاب نسبت به الگوهای دفاع مقدس حساس شده‌اند«احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ و بسط ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: اکنون در برهه زمانی هستیم که ارائه الگوهای غلط از سوی رسانه‌های بیگانه برای جوامع مختلف بسیار زیاد است، امروز تنها الگویی که می‌تواند نسل جوان و آینده نسل جوان ما را سامان دهد، الگوی بسیار ارزشمند دفاع مقدس است.

فلاحی تاکید کرد: بسیاری از افراد تیزبین و اندیشمند و حتی دشمنان انقلاب نسبت به الگوهای دفاع مقدس حساس شده‌اند، الگوهای دفاع مقدس را شاید کم‌تر بتوانیم در تجربه‌های زمانه ببینیم، اتفاقاتی که در هشت سال دفاع مقدس و به دنبال آن در دفاع از حرم رخ داد، می‌تواند آینده موفق نسل ما را تضمین کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر جا که از الگوهای دفاع مقدس بهره بردیم، قطعاً کار را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، به طور مثال در عرصه‌های دفاعی و نظامی که الگوی اصلی‌مان دفاع مقدس بود، امروز در اوج پیشرفت و اقتدار قرار داریم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در عرصه اقتصادی بهره‌ای از الگوهای دفاع مقدس نبرده‌ایم و به همین دلیل هم امروز در شرایط نامناسب وضعیت معیشت مردم قرار داریم، اگر حوزه اقتصادی هم به دنبال این الگو بود، قطعا پیشرفت‌های اقتصادی شگرفی تا کنون داشتیم.

فلاحی در پاسخ به این سوال که مسئولان جمهوری اسلامی تا چه میزان در حوزه کاری خود از الگوهای دفاع مقدس بهره برده‌اند، اظهار کرد: به طور کلی ما در الگوبرداری از دفاع مقدس تا حد زیادی موفق بوده‌ایم، به طور مثال اقدامات ارزشمندی اعم از راهیان نور و فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ازجمله این موفقیت‌ها به شمار می‌روند، اما کماکان برای رسیدن به نقطه آرمانی فاصله‌های زیادی داریم که البته این موضوع مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید همشیگی ایشان بوده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها