میربابا به دفاع‌پرس خبر داد؛

حسن‌بیگی خاطرات «سرلشکر سوداگر» را نگارش کرد/ رونمایی از ۵ کتاب دفاع مقدس

مسوول ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از رونمایی پنج کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: یکی از کتاب‌هایی که در این هفته رونمایی خواهد شد روایت داستانی ابراهیم حسن بیگی از سرلشکر شهید سوداگر است که توسط انتشارات صریر چاپ شده است.
کد خبر: ۵۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷ - 25September 2022

«سید رضا میربابا» مسوول ادبیات، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: چندین برنامه رونمایی کتاب و نقد و بررسی آثار منتشر شده دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد.

میربابا در ادامه درباره جزئیات این برنامه‌ها گفت: روز دوشنبه ۴ مهر و از ساعت ۱۰ صبح نشست رتوریک ادبیات حماسی دفاع مقدس را در سرای اهل قلم با حضور کریم شنی نویسنده و پژوهشگر ادبیات را خواهیم داشت.

حسن‌بیگی خاطرات «سرلشکر سوداگر» را نگارش کرد/ رونمایی از ۵ کتاب دفاع مقدس

مسوول ادبیات، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۱ روز دوشنبه از کتاب‌های «قهرمان قهرمانان» قصه کودک و کتاب کمیک نوجوان «دنیا را تکان می‌دهم» به قلم فریبا حداد و زهرا خسروی رونمایی خواهیم کرد.

میربابا درباره برنامه‌های نقد این سازمان پیرامون ادبیات دفاع مقدس عنوان کرد: یکی از نشست‌هایی که برای این هفته طراحی شده است مربوط به نقد کتاب «هلو‌های تپه بالایی» نوشته نوشته حمیدهنرجو است که ساعت ۱۰ روز چهارشنبه در سالن قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حسن‌بیگی خاطرات «سرلشکر سوداگر» را نگارش کرد/ رونمایی از ۵ کتاب دفاع مقدس

وی همچنین از رونمایی کتاب «حمید حمید، احمد» آخرین نوشته ابراهیم حسن بیگی پیرامون سرلشکر شهید احمد سوداگر خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب «از خرمشهر» برگزیده داستان‌های منتخب جایزه ادبی یوسف نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در محل خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار