رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی ندارد

المشاط حرف زدن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق ملت این کشور را بی‌ارزش خواند.
کد خبر: ۵۴۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ - 26September 2022

سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاس یمن در سخنانی اظهار داشت: سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق مردم این کشور را بی ارزش توصیف کرد.

المشاط افزود: سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق کشور و ملت ما و تداوم محاصره و محروم کردن مردم از ثروت‌های عظیم خود ارزشی ندارد.

رئیس شورای عالی سیاس یمن ادامه داد: مسئولیت مخالفت با مطالبات مردم ما و پیامد‌های ناشی از آن در پیچیدگی یا تشدید تنش‌ها یا هرگونه خسارات محلی، منطقه‌ای و بین المللی برعهده کشور‌های متجاوز است.

وی خاطرنشان کرد: ما خواهان تشدید تنش یا پیچیدگی نیستیم، اما احتمال این امر در صورت عدم وجود عقلا در طرف مقابل که به صلح و احترام به مطالبات مردم ما اهتمام داشته باشند، بسیار وارد است.

المشاط اضافه کرد: ما نسبت به نادیده گرفتن مطالبات خود که خواسته‌های برحق و عادلانه‌ای است هشدار می‌دهیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن یادآور شد: تاکید می‌کنیم و خطرناک بودن عدم همکاری با مطالبات صنعا را که نشانگر حقوق انسانی ملت یمن است به کشور‌های متجاوز گوشزد می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: از صاحبان قلم آزاده و انقلابیون شریف هم می‌خواهیم که در کنار ما با دروغ‌ها و ادعا‌های خائنان مقابله کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار