پدر ‌شهید «خوئینی» آسمانی شد

پدر شهید «ابوالفضل خوئینی» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 26September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «رضا خوئینی» پدر شهید «ابوالفضل خوئینی» صبح امروز (دوشنبه) آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر ‌این پدر شهید در مزار والدین شاهد همجوار گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و به خاک سپرده ‌شد.

در پی درگذشت این پدر شهید بزرگوار، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

«ای مردم شریف! شما، همان‌گونه که با وحدت کلمه، عُمال دست نشانده آمریکا و شوروی را به جهنم روانه کردید، باز هم وحدت کلمه را حفظ کنید و با مشت محکم و با ندای پُر برکت الله‌اکبر، بر دهان شرق، غرب و عوامل داخلیش بکوبید تا باز این بار پیروزی بزرگی نصیب‌مان گردد.

به جوانان توصیه می‌کنم که آموزش نظامی ببینند؛ زیرا این جنگ تمامی ندارد و تا زمانی که آمریکا و شوروی وجود دارند و تا زمانی که زور و ستمگری هست و تا زمانی که مستکبرین در روی زمین هستند، این جنگ که جنگ اسلام و کفر است، وجود دارد...»

‌ابوالفضل خوئینی‌ هشتم آذر ‌سال ۱۳۳۳ در شهر قزوین به دنیا آمد، وی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، بیست و هشتم دی ‌سال ۱۳۵۹ در میمک به شهادت رسید. مزار این شهید در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار