طی دیداری؛

سردار «کرمی» با مجروحان اغتشاشات اخیر دیدار کرد

سردار «کرمی» با حضور در منزل بسیجیان مدافعان امنیت با مجروحان اختشاشات اخیر دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ - 27September 2022

سردار «کرمی» با مجروحان اغتشاشات اخیر دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس، سردار «جهانبخش کرمی» و حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی»  در منازل سه تن از مدافعان زنجانی امنیت که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بودند، حضور یافته و با آنان عیادت کردند.

سردار کرمی در این دیدارها با اشاره به آسیب‌های وارده ناشی از اختشاشا  اخیر اظهار داشت: این رفتار داعش مسلکانه حاصل آتش افروزی مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی است که به عیان نشان دادند آزادی که اینها شعار می‌دهند حاصلش تحمیل جنایات جانی به آحاد جامعه اسلامی و هزینه‌های سنگین و تخریب اموال عمومی است. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در طول دفاع مقدس و حضور برای مقابله با فتنه‌ها، ابراز کرد: بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه بسیج با حضور به موقع در صحنه و نقش آفرینی توانست در کنار سایر نیروی‌های امنیتی و انتظامی مانع اجرای نقشه‌های شوم دشمنان شود، تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم است و اجازه نخواهد داد هیچ کسی امنیت مردم را به خطر بیندازد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج مانند ادوار گذشته در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره در صحنه است، عنوان کرد: بسیج اجازه نخواهد داد به امنیت کشور کوچکترین خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها