فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

رزمایش کمک‌های مومنانه به 900 دانش‌آموز در کازرون برگزار شد

سرهنگ پاسدار «توکل» گفت: رزمایش و آیین خداپسند تهیه لوازم‌التحریر 900 نفر از دانش‌آموزان کم برخوردار مقاطع مختلف تحصیلی با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون صورت گرفت.
کد خبر: ۵۴۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 27September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز (سه‌شنبه) در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم اهدای 900 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت: این آیین خداپسند کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون و برخی دیگر از نهادها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه کازرون افزود: بسته‌های لوازم‌التحریر بر اساس دوره‌های مختلف ابتدائی، راهنمایی و متوسطه تهیه شده و متفاوت بوده و ارزش هر بسته به طور میانگین به مبلغ 350 هزار تومان می‌رسد.

سرهنگ توکل خاطرنشان کرد: کمک به دانش‌آموزان نیازمند در پویش همکلاسی مهربان از 15 تیر تا 15 مهر در سراسر کشور در حال اجراست.

وی در پایان گفت: ترویج فرهنگ استفاده از لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل در کمک به رونق تولید یکی دیگر از اهداف مهم پویش کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار