به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

عصر شعر ملی «عطش عشق» در استان فارس برگزار می‌شود

عصر شعر ملی «عطش عشق» ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آستانه چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت این ایام در شهرهای شیراز، لامرد و کوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 27September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، عصر شعر ملی «عطش عشق» ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آستانه چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت این ایام در شهرهای شیراز، لامرد و کوار برگزار می‌شود.

این برنامه به همت اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همراهی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، آستان مطهر شاهچراغ (ع) و بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان برنامه‌ریزی شده و در قالب سه نشست در شهرهای شیراز، کوار و لامرد با حضور «غلامرضا کافی»، دبیر محافل ادبی کتابخانه های عمومی فارس و دبیر محفل ادبی قند پارسی و عضو هیأت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز به همراه جمعی از شاعران نامور استان فارس برگزار می‌شود.

اولین نشست این محافل از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ششم مهرماه در شهر شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، نشست دوم روز هفتم مهرماه  از ساعت ۱۰ در شهر کوار و نشست سوم نیز هفتم مهرماه از ساعت ۲۰ در شهرستان لامرد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها