راوی دفاع مقدس در میبد:

درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 27September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میبد برگزار شد.

«قاسم زارعی» یکی از راویان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: ۸ سال دفاع که دو هزار ۸۸۸ روز در واقع طول کشید که طی آن ۱۹ عملیات بزرگ، ۲۱ عملیات متوسط و ۱۶۰ عملیات کوچک داشتیم.
 
زارعی با بیان اینکه عملیات‌های فتح المبین، الی بیت المقدس و آزادسازی فاو و والفجر هشت از عملیات‌های بزرگ بود گفت: بسیاری از عملیات‌های ما در هشت سال دفاع مقدس که بعد از یک عملیات بزرگ دوباره اتفاق می‌افتاد حتی در جنگ‌های جهانی هم قابل باور نبود.
 
وی در ادامه برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های بزرگداشت شهداء را دلخوشی برای خانواده‌های شهدا خواند و گفت: باید به خودمان بیاییم و بدانیم که اگر امروز راحت به کربلا می‌رویم و با آرامش زندگی می‌کنیم مدیون خون شهداء هستیم.
 
این راوی تصریح کرد: درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدایی آبیاری شده و اشک خانواده‌هایی به آن اضافه شده است که هیچ تبری را برای این درخت تنومند کاری نیست.
 
زارعی با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس، شهید را مادر شهید و لقمه حلال پدر شهید ساخت گفت: امروز نباید نسبت به شهدا و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها، بی تفاوت باشیم.
 
مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  
 
درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدایی آبیاری شده است
 
درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدایی آبیاری شده است
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها