پیشکسوت دفاع مقدس:

گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت عاشوراست

حجت‌الاسلام «عوامی» گفت: با پاسداشت هفته دفاع مقدس؛ همانند پاسداشت روز عاشورا و ایام اربعین، یزیدها، شمرها و حجاج‌ابن‌یوسف‌های زمان خود را برای نسل حاضر معرفی کرده و مسیر حق و باطل را به دنبال این مسئله تبیین می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 29September 2022

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم عوامی» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد با اشاره به اهمیت ضرورت گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: پاسداشت حماسه دفاع مقدس همان پاسداشت عاشوراست. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی اینکه تمام زمان‌ها برای ما عاشورایی است و تمام مکان‌ها کربلا خواهد بود.

وی افزود: عاشورا یعنی حماسه‌ای بر علیه ظلم که در آن مظلوم با دست خدا پیروز شد؛ رزمندگان دوران دفاع مقدس همین مسیر را پیمودند و چنانچه باز هم نیاز باشد همان حماسه‌ها دوباره تکرار خواهند شد.

این پیشکسوت دفاع مقدس مقدس تأکید کرد: با پاسداشت هفته دفاع مقدس؛ همانند پاسداشت روز عاشورا و ایام اربعین، ما یزیدها، شمرها و حجاج‌ابن یوسف‌های زمان خود را برای نسل حاضر معرفی کرده و مسیر حق و باطل را به دنبال این مسئله تبیین می‌کنیم.

عوامی تأکید کرد: روحانیت با تأسی به رهبر خود همواره پیشتاز این حرکت بوده، هست و خواهد بود ولو اینکه به صورت حذف فیزیکی یا با قلم ترور شخصیت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها