برگزاری یادواره شهدای عملیات «والفجر یک» در اردبیل

یادواره شهدای عملیات والفجر یک با محوریت 108 شهید استان اردبیل در این عملیات در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 29September 2022

برگزاری یادواره شهدای عملیات «والفجر یک» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (پنجشنبه) یادواره شهدای عملیات والفجر یک با محوریت 108 شهید استان اردبیل در این عملیات در موزه دفاع مقدس استان و محل برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام حسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر این که دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است، گفت: ملت ایران در برهع ای از تاریخ که انقلاب نوپای اسلامی هنوز به درختی تناور تبدیل نشده بود مورد هجوم ناجوان مردانه قرار گرفت و ملت ایران خود را در برابر کشورهای مستکبر شرق و غرب تنها و بی یاور مشاهده کرد و به کمک سلاح ایمان توانست بحران به وجود آمده را مهار کند.

وی افزود: دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای عاشورایی آفریدند و برای همیشه تاریخ درسی فراموش نشدنی به ابرقدرت های شرق و غرب دادند.

محمدی اصل عنوان کرد: در حوادث اخیر کشور دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و نیز شکاف بین نسل ها و سبک های زندگی است که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و برکات بی پایان آن می تواند این نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف دشمن از شکاف بین نسل پر افتخار گذشته و نسل امید آفرین آینده، ایجاد یأس و ناامیدی و رواج و گسترش روز به روز آن است که این امر نشان از ترس دشمن از انقلاب اسلامی است.

پخش نماهنگ، شعرخوانی و مداحی از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار