معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

ضرورت ارتباط مستمر بنیاد شهید با فعالان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

هاشمی در جمع نخبگان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر بر ارتباط مؤثر بنیاد با افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 01October 2022

دیدار معاون فرهنگی بنیاد با نخبگان شاهد و ایثارگر بوشهر/ضرورت ارتباط مستمر بنیاد با فعالان ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (جمعه) در جمع نخبگان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر بر ارتباط مؤثر بنیاد با افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند، تأکید کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست اظهار داشت: شناسایی نخبگان ایثارگر برای کمک به بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار مفید و ارزشمند است و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده است.

وی در مورد اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج فرهنگ قرآنی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در سال آینده برای موضوعات قرآنی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است و مراسم‌های قرآنی در استان‌های سراسر کشور به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ارتباط مستمر با افرادی که بیرون از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه ترویج ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند ضرورت دارد و این اقدام فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات این افراد فراهم می‌کند.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های بنیاد برای برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در سراسر کشور گفت: این برنامه‌ها با هدف اثرگذاری مناسب در جامعه برگزار می‌شود و در حوزه‌های فرهنگی نیز آثار متنوعی در حوزه‌های کتاب، فیلم و آثار گفتاری و نوشتاری مورد تحقیق و داوری قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های گروهی نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: دوری از اقدامات شکلی و توجه به محتوای برنامه‌ها با رویکرد حل مشکلات جامعه ایثارگری می‌تواند در دستور کار تشکل‌های شاهد و ایثارگر باشد و این نوع برنامه‌ها و اقدامات مورد حمایت و استقبال بنیاد قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن قدردانی از حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان بوشهر گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر همراه و راهنمای اقدامات بنیاد در برنامه‌ریزی و حل مشکلات ایثارگران هستند.

نخبگان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری این استان پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها