معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

«نهاجا» یک نیروی مکتبی است

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی مکتبی از جایگاه و نمره بالایی در طرح اشراف برخوردار است.
کد خبر: ۵۴۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 01October 2022

نیروی هوایی ارتش یک نیروی مکتبی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، اظهار داشت: اشراف یکی از تدابیر تاثیرگذار فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای ارتقاء توان رزم کارکنان نیرو‌های مسلح است که علاوه بر رصد عملکرد‌ها و زحمات تمامی کارکنان موجب رفع معایب، نواقص و کاستی‌های احتمالی در ابعاد سازمانی می‌شود.

امیر طالب‌زاده تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی مکتبی از جایگاه و نمره بالایی در طرح اشراف برخوردار است. این نمره زمانی اهمیت پیدا خواهد کرد که عملکرد در میدان عمل نیز اثبات شود. از این رو نیروی هوایی در تمامی حوزه‌های اشراف در تلاش است تا با حضور در میدان عمل علاوه بر ارتقاء توان رزم، تمامی انتظارات و خواسته‌های این طرح جامع را محقق کند.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که ارتقاء توان رزم بدون حضور نیروی انسانی متعهد، متخصص و وظیفه‌شناس ممکن نخواهد بود. اگر چنین شاخصه‌هایی در نیرویی وجود نداشته باشد سه چهارم از توان آن نیرو از دست خواهد رفت؛ بنابراین مهم‌ترین عامل عملکرد مثبت در اشراف، ایمان، تقوا و تعهد است که نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یکی از پیشگامان عرصه جهادی همواره دارای این شاخصه‌ها بوده است.

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده عنوان کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی عملگرا دارای ماموریت‌های متفاوتی نسبت به سایر نیرو‌ها از نظر عملکرد به واسطه آمادگی و حضور سریع در عرصه‌های مختلف دفاعی است؛ بنابراین اشراف فرماندهی یکی از مهم‌ترین مقوله‌های تعیین‌کننده عملکرد این نیرو است، عملکردی که در تمامی پایگاه‌ها و یگان‌های تابعه شکل می‌گیرد و موجب تببین کارآمدی و تلاش‌های کارکنان آن می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا ضمن قدردانی از اداره عقیدتی سیاسی این نیرو خاطرنشان کرد: بصیرت کارکنان نیروی هوایی ارتش در برهه‌های حساس تاریخی نشان از عملکرد اداره عقیدتی سیاسی نیرو است که علاوه بر گسترش دید معنوی توانسته نگاه روشن‌بینی را نیز تقویت کند و این همان خواسته طرح اشراف برای گسترس معنویت در بین کارکنان است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار