عضو حماس:

انفجار آینده در مسجد الاقصی، منطقه را تغییر خواهد داد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که انفجار آینده در مسجد الاقصی، شکل منطقه را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۵۴۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 01October 2022

انفجار آینده در مسجد الاقصی، منطقه را تغییر خواهد دادبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، روحی مشتهى عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین هشدار داد که اقدامات رژیم موقت صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجد الاقصی و به صورت کلی فلسطین، خطر انفجار بزرگ در الاقصی را به همراه دارد.

مشتهی در جریان سخنرانی در همایش «الاقصی در خطر است» که در غزه برگزار شد، گفت: انفجار آینده الاقصی، شکل منطقه را تغییر خواهد داد و "سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون" (کسانى که ستم کرده باشند به زودى خواهند دانست که به کدام بازگشتگاه، باز خواهند گشت)».

خبرگزاری سما به نقل از این مسئول حماس گزارش داد، جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجدالاقصی، سرکوب و بازداشت آنان و تداوم حفاری در زیر مسجد باعث می‌شود که الاقصی در خطر باشد و منطقه نیز به تبع آن، در معرض طوفان [ناآرامی]قرار خواهد گرفت.

محمد حماده سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اشغالی هم ارموز تأکید کرد که حوادث و اقدامات قهرمانانه در جنین، نابلس و سراسر شهر‌های کرانه باختری، بهترین گواه برای حضور روح مقاومت است.

حماده گفت: روح انتفاضه قدس همچنان در جان و عقل مردم مقاوم فلسطین در کرانه باختری و بیت المقدس حضور دارد و شعله این انتفاضه فقط با آزادسازی قدس و مسجدالاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد، در زمانی که دشمن صهیونیستی و افراطی‌های صهیونیست، جنایات خود علیه قدس و مسجدالاقصی را افزایش داده‌اند، مردم فلسطین یاد و خاطره هفتمین سالگرد انتفاضه جاودان قدس را زنده نگه می‌دارند.

حماده با بیان اینکه این انتفاضه، نقطه عطفی در مبارزات مستمر مردم فلسطین در دفاع از قدس و الاقصی بود، تصریح کرد، خون‌های پاکی که برای دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین ریخته شد، همچنان چراغی است که شعله انتفاضه و مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی روشن نگه داشته است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها