فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راهکار صیانت جوانان از توطئه های دشمنان

سردار کریمی گفت: مهمترین راهکار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان و صیانت از آینده سازان کشور ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است و راه آن جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌های دفاع مقدس و هویت ساز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 02October 2022
تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راهکار صیانت جوانان از توطئه های دشمنان/ ضرورت اهمیت به جهاد تبیین برای جلوگیری از روایت های غلط دشمن در جنگ شناختیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تفرش و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت تفکر امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی تشکیل شد و هیمنه پوشالی جبهه استکبار را در هم شکست و امروز پس از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی دشمنان پس از شکست‌های سنگین در برابر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند و دشمن از هر زمانی در برابر ملت غیور ایران شکننده‌تر است.
 
سردار کریمی با بیان اینکه راهبرد و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن در همه ابعاد است، گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید در همه ابعاد قوی شویم و به برکت نعمت ولایت فقیه و هدایت های حکیمانه ایشان و حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف امروز در اوج اقتدار هستیم و یکی از نشانه های اقتدار وجود دشمن های بزرگ است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی، صف بندی و توطئه انگیزی جبهه استکبار و حامیان آنها علیه ملت ایران را خصمانه تر و صریح تر از گذشته کرده چراکه دشمن پس از شکست در صحنه های نظامی، سیاسی و حتی اقتصادی از طریق جنگ شناختی برای انحراف مسیر انقلاب تمام قد به میدان آمده و به فضل الهی و هوشمندی مردم، دشمن در این جنگ هم با شکست روبه رو خواهد شد.
 
وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس سرشار از درس ها و تجربیات ارزشمند است و باید از این گنجینه گران بها به خوبی بهره ببریم، گفت: امروز نیازمند این هستیم رموز پیروزی و موفقیت در دفاع مقدس شناسایی و در دستور کار قرار گیرد و برای رفع مشکلات کنونی از الگوی دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی نیاز مهم کشور در گام دوم انقلاب است، افزود: اگر در توسعه، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی کوتاهی شود جامعه دچار انحراف خواهد شد و فرهنگ های دیگر جایگزین می شود و دشمن به دنبال فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
وی ادامه داد: مهمترین راهکار خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان و صیانت از آینده سازان کشور ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است و راه آن جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های دفاع مقدس و هویت ساز انقلاب اسلامی است.
 
سردار کریمی اضافه کرد: دشمنان از پیشرفت ها و اقتدار ایران اسلامی و انقلابی سیلی های محکمی خورده اند و لذا برای جلوگیری از پیشرفت و متوقف کردن کشور با بهانه های مختلف فتنه انگیزی می کنند و البته به فضل الهی و هوشیاری ملت ایران در حماسه های روزهای اخیر با عنوان امت رسول الله(ص) دشمن در این توطئه هم‌ شکست خورد و ملت ایران اجازه فتنه انگیزی دشمنان را نخواهند داد.
 
وی تأکید کرد: جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی رسالت همگانی است و اگر در جهاد تبیین و روایت حماسه ها برای نسل جدید کوتاهی کنیم دشمن روایت های غلط را جایگزین خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: نقش پیشکسوتان و نخبگان دانشگاهی در میدان مقدس جهاد تبیین بسیار با اهمیت است و باید به عنوان پیشران تحقق جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و نیاز است جهاد تبیین از حماسه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور نهادینه شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار