دیدار فرمانده سپاه قم با خانواده طلبه شهید مدافع امنیت

سردار موحد عصر امروز با حضور در منزل شهید مهدی زاهدلویی، شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 02October 2022

حضور فرمانده سپاه قم در منزل طلبه بسیجی شهید مدافع امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز با حضور در منزل شهید مهدی زاهدلویی، از مقام والای این طلبه بسیجی تجلیل کرد.

سردار موحد با تبریک و تسلیت شهادت مدافع امنیت اظهار داشت: شهدا از خون خود برای امنیت مردم و عزت نظام گذشتند و امروز این عزت و افتخاری که نظام و انقلاب دارد به برکت و عظمت خون شهدا است.

فرمانده سپاه قم افزود: این شهید بزرگوار در ابتدای جوانی خون خود را برای دفاع از اسلام، نظام و رهبری گذاشت و پدر بزرگوارش نیز بیان کردند که جان ما نیز فدای اسلام، نظام و رهبری و قطعا چنین مردمی لیاقت دارند که حضرت، ولی عصر (عج) را درک کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به فرموده امامین انقلاب و سایر بزرگان، ماندنی است تا ان شاء الله پرچم آن به دست صاحب اصلی برسد.

مهدی زاهد لویی از بسیجیان حوزه مقاومت ۱۵ امامزاده سید معصوم (ع) سپاه استان قم و از طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) بود که در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از بستری در بیمارستانی در تهران، امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار