فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد؛

نیروهای مسلح کشور تمام قد در برابر تجزیه طلبان ایستاده است

سردار «جهانبخش» گفت: دشمن یقین بداند امروز و هر زمان دیگری نیروهای مسلح کشور در برابر تجزیه طلبان تمام قد ایستاده اند و اجازه ایجاد نا امنی در کشور به آنها نخواهند داد.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 02October 2022

نیروهای مسلح کشور تمام قد در برابر تجزیه طلبان ایستاده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی امروز در همایش «خاطره گویی و تجلیل از زنان ایثارگر و تاریخ ساز» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: ملت ایران آینه تمام نمایی از ایثار، فداکاری و شجاعت هستند که 8 سال نه بلکه 43 سال است در دفاع از کیان کشور در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و با رشادت های بی نظیر خود باعث درخشش و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده اند.

وی موضوع تبیین را یکی از الزامات مهم امروز کشور خواند و تحقق بخشیدن به این مهم را نیازمند یک اقدام جهادی دانست.

سردار جهانبخش الزامی ترین بخش تبیین را مربوط به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه به 7 محور مهم از جمله علم و سبک زندگی اشاره کردده اند که تبیین هر یک از این محورها می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: امروز دشمن با هر بهانه ای بدنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همانطوریکه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم با موضوع مطرح کردن حجاب اجباری سعی دارد کشور را به سمت نا امنی بکشاند.

سردار جهانبخش تصریح کرد: چراکه سیاهی حجاب بانوان کشورمان سنگی محکم در برابر اهداف تجزیه طلبان است برای همین حجاب و دین را نشانه گرفته اند تا با از بین بردن آن بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

وی گفت: امنیت امروز گران ترین و کاربردی ترین کالا در کل جهان است و ما آنچه در 8 سال دفاع مقدس به آن رسیدیم استقلال و خودکفایی در امنیت بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: اما دشمن یقین بداند امروز و هر زمان دیگری نیروهای مسلح کشور در برابر تجزیه طلبان تمام قد ایستاده اند و اجازه ایجاد نا امنی در کشور به آنها نخواهند داد.

وی بانوان ایثارگر و پیشکسوت دفاع مقدس را نیز خزائنی بی انتها از تجارب انقلابیگری عنوان و روشنگری را از رسالت های مهم آنان در جامعه دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار