معاون امور مجلس رئیس جمهور:

انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت راه خود را ادامه می‌دهد

«حسینی» گفت: به رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها با پشتیبانی ملت، انقلاب اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 05October 2022

انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت راه خود را ادامه می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور امروز در بیست‌وچهارمین یادواره ۱۵۶ شهید بخش کلیجانرستاق در روستای بالاکولا به جایگاه والای شهیدان اشاره کرد و با بیان اینکه مشتری شهیدان خداوند است و شهدا جایگاه والایی دارند، اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ حضور داشتند و مازندران جزو استان‌های پیشگام در مقاطع مختلف است.

حسنی با اشاره به اینکه مازندران بالای ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و ۴۰ شهید مدافع حرم و شهدای امنیت تقدیم کرده است، افزود: دشمنان که منافع خود را در خطر می‌بینید هر روز یک غائله‌ای را ایجاد کردند و علاوه بر این ملت ایران اسلامی، پایداری و پایبندی خود را نشان دادند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با گرامیداشت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: این امام همام از ائمه مظلوم به شمار می‌رود که در سن ۲۸ سالگی به شهادت رسیدند و این امام در دوران سخت و اختناق کامل به سر برند.

وی با بیان اینکه حضرت امام حسن عسکری زمینه را برای دوران غیبت منجی عالم بشریت آماده کرده است، بیان داشت: ایمان به خداوند و سودرسانی و منفعت برای مردمی که از ویژگی‌های برجسته انسان مؤمن است، از این رو مسئولان به دلیل جایگاه و اختیارات، روحیه خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.

حسینی با عنوان اینکه اختلاف، نزاع و پرونده در دادگاه‌ها با روحیه خدمت رسانی و منفعت کاهش می‌یابد، اضافه کرد: در سفر اربعین امسال از ۸۰ کشور جهان حضور داشتند و دوستی و محبت در سفر اربعین برای زائران کشور‌های مختلف جالب بوده است.

وی با تاکید براین که انسان به دنبال خدمت رسانی به دیگران باشد، از زیارت اربعین به عنوان ویژگی مؤمن و نشانه ایمان یاد کرد و گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب غائله‌های مختلفی ایجاد کردند تا نتوانیم به مردم خدمت کنیم که کودتا، حمله نظامی در طبس و حمله نظامی از جمله توطئه‌ها علیه ما به شمار می‌رود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اظهار اینکه جنگ ما فقط با صدام نبود بلکه جنگ با ارتجاع عرب و کشور‌های مختلف و جنگ احزاب تمام عیار بود، تصریح کرد: غیرت و مردانگی ما سبب شد تا با فداکاری از ارزش‌ها صیانت شود.

حسینی با بیان اینکه دشمنان بعد از جنگ با تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و... تلاش کرد مانع ایجاد کند، افزود: به رغم همه توطئه‌ها با پشتیبانی ملت، انقلاب راه خود را ادامه داده است.

وی ادامه داد: همین‌هایی که امروز مدعی آزادی و دمکراسی هستند ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم و بیگناه ما را ترور کردند و امروز علیه ما کار می‌کنند و گاهی اوقات برخی سیاسیون داخلی نظیر فتنه ۸۸ آتش بیار معرکه شدند و کسانی که در رکاب انقلاب بودند به خاطر منافع شخصی و حزبی مقابل انقلاب ایستادند.

حسینی تقلب در انتخابات را کلید رمز آشوب‌های سال ۸۸ ذکر کرد و ادامه داد: دولت‌های استعماری غربی نظیر در این برهه علیه ما جنگ روانی و تبلیغاتی انجام دادند، اما بصیرت مردم و درایت صبری سبب شکست توطئه‌ها شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به شرایط خاص کشور طی یکسال اخیر عنوان کرد: وقتی می‌بینند دولت، مجلس و قوه قضائیه دست در دست هم دارند و همه ولایی هستند و مشکلات را پشت سر می‌گذارند، اقدام به توطئه‌هایی کردند.

حسینی اضافه کرد: طی یکسال اخیر بسیاری از گرفتاری‌های کشور در داخل و سیاست خارجی کاهش یافت و عضویت در سازمان شانگهای از جمله دستاورد‌ها است و کشور‌های آن دارای اقتصاد بزرگی هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به مراوده با کشور‌های همسایه، انجام کار‌های بزرگ توسط شرکت دانش بنیان اظهار داشت: از این رو دشمنان سعی کردند تحریم‌ها را علیه کشور بیشتر کنند و عده‌ای در داخل و برخی ایرانیان وطن فروش نیز در این زمینه نقش دارند.

وی با بیان اینکه نتیجه آشوب‌ها و اغتشاشات همراهی با دشمنان است و با اشاره به حادثه غم انگیز برای دختر ایرانی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه رئیس جمهور از سمرقند با وزیر کشور تماس گرفت تا مسئله را پیگیری کنند.

حسینی با عنوان اینکه نظام نسبت به حیثیت و مال افراد بی‌تفاوت نیست، خاطرنشان کرد: اینکه برخی سیاستمداران و کسانی که سر سفره انقلاب هستند شروع به موضوع گیری کنند، جای تأمل دارد و روی این سوژه برخی چهره‌های هنری و ورزشی و سیاسی وارد میدان شدند در حالی دشمن دنبال فرصت بود کار خود را انجام دهد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار داشت: در حادثه آشوب‌های اخیر ۷۷ مزدوران کومله و پژاک، پنج نفر از کروه‌های تکفیری، سه نفر از بهائیت، ۹۲ نفر از واسطه رژیم و سلطنت تبعه، ۹ نفر از تبعه بیگانه دستگیر شدند.

حسینی با بیان اینکه صد‌ها نفر از نیرو‌های پلیس و حافظ امنیت در حوادث اخیر مجروح شدند، خاطرنشان کرد: آشوبگران آموزش دیده بودند و با اسلحه و سلاح‌های مختلف به مردم حمله کردند و آنان در تلاش بودند خرابکاری انجام دهند و این مسائل با اعتراض متفاوت است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تخریب بانک‌ها، آمبولانس، اموال مردم، حمله به پاسگاه‌ها و ... نشانه اعتراض نیست بلکه این افراد ایده صهیونیست‌ها را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار