جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

شهید همدانی عبد واقعی خدا بود/ ملت ایران پوزه دشمنان را به خاک خواهد مالید

سردار «فلاح‌زاده» گفت: ملت ایران همچنان که قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در سوریه و عراق پوزه دشمنان را به خاک مالید، در جریان این فتنه چند روز اخیر هم پوزه آنان را به خاک خواهد مالید.
کد خبر: ۵۴۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 06October 2022

شهید همدانی عبد واقعی خدا بود/ ملت ایران پوزه دشمنان را به خاک خواهد مالیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شامگاه (چهارشنبه) در آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی در همدان اظهار داشت: جنگ‌ها بین حق و باطل و فقیر و غنا اتفاق می‌افتد. پیامبر اکرم (ص)  هنگامی که به رسالت مبعوث شد او را مجبور به هجرت شبانه و مخفیانه کردند و جنگ‌ها را ‌علیه او تحمیل کردند، اما چون که یاران پیامبر برای رضای خدا پیامبر را یاری کردند و با بصیرت و شناخت کامل نسبت به دشمنان خدا به نبرد با آنان رفتند، خداوند متعال نصرت خودش را شامل آنان کرد.

وی افزود: چه زیبا شهید چیت‌سازیان فرموده که «اگر  درگیر سیم خاردار نفس شویم، نمی‌توانیم از سیم خاردارهای میدان‌های مین دشمن عبور کنیم» و وقتی فرد به این مرحله می‌رسد تمام  فکر، ذکر و حرکاتش  برای خدا است و کسی که برای خدا کار کند نزد بندگان چیزی نمی‌خواهد و گزارش نویس را خدا می‌داند.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به رشادت‌های سردار شهید همدانی گفت: سردار شهید همدانی در راه‌اندازی سپاه همدان نقش اساسی داشته و بسیاری از شهدای استان همدان از این طریق به جبهه اعزام شدند و این باقیات و صالحاتی برای شهید و در ثواب همه آن مجاهدان شریک است، راه اندازی لشکر انصارالحسین (ع) و درخشش این شهید در عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، راه اندازی لشکر ۲۷ محمد رسول (ص) و نقش موثر این لشکر در دوران دفاع مقدس، نبرد با اشرار در کردستان و نبرد با داعش در سوریه از دیگر رشادت‌های این سردار دلاور است‌.

وی با اشاره به نقش موثر شهید همدانی در کمک به  راه اندازی و سازماندهی نیروهای مقاومت افزود: دشمن بعد از اینکه نتوانست انقلاب را از درون تجزیه کند به داخل سوریه رفت و منطقه شرق سوریه تا نزدیک دمشق به تصرف درآورد و رهبر انقلاب به خوبی تذکر دادند که این خطر متوجه کل کشورهای منطقه و اسلامی است و این خطر در آینده متوجه ایران است و بروید این مناطق را آزاد کنید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: سردار شهید همدانی با ساماندهی جبهه مقاومت، دفاع مردمی و آموزش و ساماندهی آنان در سوریه به همراه دیگر رزمندگان در صحنه عمل وارد شدند و عملیا‌ت‌ها یکی پس از دیگری شروع و مناطق مختلف سوریه آزاد شد. چرا که اگر سوریه سقوط می‌کرد شهر حلب آزاد نمی‌شد و داعش سرنگون نمی‌شد.

شهید همدانی عبد واقعی خدا بود

وی با بیان اینکه شهید همدانی با عنایت به دستور ولی فقیه در صحنه سوریه  وارد شد و نهایتا در همان صحنه در مصاف با دشمنان خدا به شهادت رسید، تصریح کرد: این مرد عبد واقعی خدا، نماز شب‌خوان،  متواضع و بسیار  دوست داشتنی بود. خاطرم هست آخرین بار با حاج قاسم عکس گرفت و شاید آخرین عکس باشد و همان هم شد در قرارگاه بودیم که گفتند سردار مجروح شده است.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به استقامت و پایداری خانواده شهید همدانی عنوان کرد: چه زیبا همسر این شهید به تاسی از ام‌البنین گفتند که «من ام وهب، محکم و استوار این هدیه را تقدیم رهبر  انقلاب و سیدالشهدا کردم‌».

وی خاطرنشان کرد: اما دشمنان که شهید همدانی را شهید کردند، بنابر گفته شهید شیرودی بدانند که «اگر شیرودی را می‌کشید، هزاران شیرودی در هوانیروز است، اگر یک پاسدار را می‌کشید، هزاران پاسدار است». ما به تاسی از همه سربازان ولایت فقیه و تو ای سردار پر افتخار که دارای مقام مجاهدت، مهاجر فی سبیل الله، مقام شهادت و مقام شفاعت هستی؛ همگی با دشمنان خدا مبارزه خواهیم کرد.

‌جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران یادآور شد: ما وارثان بدر و احد و سربازان عاشورا و صحرای نینوا هستیم، ما فرزندان جماران و فرزندان سید علی خامنه ای هستیم و از بلندای حرا آمده‌ایم و در رود فرات غسل شهادت کرده‌ایم و راه همه شهیدان را تا پیروزی اسلام با کفر جهانی ادامه خواهیم داد.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: مگر شما کودتای طبس و نوژه را سازماندهی نکردید؛ مگر شما صدام را ‌علیه ما تشویق به جنگ نکردید، مگر کشورهای منطقه و فرامنطقه را به حمایت از صدام تشویق نکردید، مگر شما توسط منافقین را سازماندهی نکردید؟ در تمام این نقشه‌ها دشمنان ناکام ماندند و حال نقشه کشاندن مردم به خیابان را کشیدند که در این نقشه هم شکست خواهند خورد.

سردار فلاح‌زاده عنوان کرد: بعضی‌ها گفتند برخی از چرخه انقلاب جدا شدند، از اینکه تعدادی از این چرخ خارج شدند، نگران نباشید اینها از اول هم نبودند‌ و به تعبیر رهبر انقلاب ارزشی نداشتند.

وی متذکر شد: این ملت همچنان که قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در سوریه و عراق پوزه دشمنان را به خاک مالید در جریان این فتنه چند روز اخیر هم پوزه آنان را به خاک خواهد مالید و تمام طرح‌های آنان را ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها