پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته فراجا؛

فراجا همواره نشان داده که امنیت، نظم، قانون و آرامش جامعه را خط قرمز خود می‌داند

«امیری مقدم» به‌مناسبت فرارسیدن هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 06October 2022

 فراجا همواره نشان داده که امنیت، نظم، قانون و آرامش جامعه را خط قرمز خود می داندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را گرامی داشت. 

در این پیام آمده است: 

خود تاریخ پرحماسه و زرین انقلاب اسلامی ایران، مملو از شجاعت، جانفشانی، رشادت و ایثارگری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) است و فرماندهان، افسران و سربازان این نیرو در حراست از امنیت جامعه و حفاظت از جان، مال و ناموس ملت و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب همواره با عزمی راسخ و همتی استوار در میدان بوده اند و مخلصانه، جان برکف، خدوم و زحمتکش در راه آرمان‌های امام راحل، برای تامین نظم و امنیت مردم عزیز ایران اسلامی از هیچی تلاشی دریغ نکرده اند.

‌فراجا گرچه به تعبیری مظلوم است اما در مقابله با هر اقدامی که امنیت ملت و کشور را خدشه‌دار کند، همچون کوه ایستاده و خدمات رسانی شبانه روزی، اقتدار توام با رافت و مهربانی پلیس، بر کسی پوشیده نیست و بی‌شک ملت بزرگ ایران، قدرشناس خدمات صادقانه، دلسوزانه و بی چشمداشت این سبزپوشان خدوم هستند.

‌امسال هفته فراجا در حالی با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» آغاز شده ‌که نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یک آزمون بزرگ با سربلندی بیرون آمده و بار دیگر با همراهی بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و البته هوشیاری و درایت ملت عزیز ایران، توطئه آمریکای سلطه گر، رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی و مزدوران آنان برای برهم زدن امنیت ملت و تضعیف ایران قوی و مستقل را ناکام گذاشته‌اند.

‌فراجا همواره نشان داده است که امنیت، نظم، قانون و آرامش جامعه را خط قرمز خود می داند و برای حراست از این ارزش‌ها که خواسته و مطالبه مردم نیز هست، قدمی کوتاه نخواهد آمد و با تأسی به اهل بیت (ع) و پیروی از منویات و هدایت های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، آماده جانفشانی در مسیر امام ‌(ره) و خون گرانبهای شهیدان است.

‌اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمام شهدای رشید جمهوری اسلامی ایران بویژه شهدای مظلوم فرماندهی انتظامی کشور، هفته فراجا را به ملت بزرگ ایران و همه برادران و خواهرانم در مجموعه انتظامی کشور بخصوص استان کرمانشاه و خانواده های صبور آن‌ها تبریک و خداقوت عرض می کنم. اعتقاد راسخ دارم که فراجا استوارتر و باانگیزه‌تر از گذشته در مسیر حفظ امنیت و آرامش جامعه گام برخواهد داشت و مردم عزیز هم بی توجه به شایعات، شبهه‌افکنی و فرافکنی‌ها، قدردان زحمات فرزندان خود در این نیرو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار