پیام فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت هفته فراجا؛

فراجا ستون اصلی نظم، امنیت و آرامش در کشور است

سردار «‌اکبری» به مناسبت فرارسیدن هفته فرماندهی اجتماعی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور پیام تبریک هفته فراجا را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر گرانقدر سردار سرتیپ دوم پاسدار منوچهر امان اللهی
فرمانده محترم انتظامی استان چهارمحال و بختیاری

سلام علیکم

حلول ماه ربیع الاول و ایام جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام و فرارسیدن هفته «فراجا»، که یادآور مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت و حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی، که ستون اصلی نظم و امنیت و آرامش در میهن هستند را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده محترم پلیس خادمِ مردم در آن سازمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در روز‌های اخیر شاهد توطئه پیچیده دیگری از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتیبانی مزدوران منطقه‌ای و عوامل فریب خورده و نان به نرخ روزخورِ داخلی بودیم، که بحمدالله با بصیرت آحاد مردم انقلابی و رهنمود‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، این نقشه شوم و تجزیه طلبانه هم خنثی شد.

بی‌شک تحقق شعار هفته فراجای امسال با عنوان «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است و پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری بعنوان بخشی از همین مردم ولایتمدار و انقلابی آمادگی خود برای همکاری صمیمانه همچون گذشته در تأمین امنیت جامعه اسلامی را اعلام کرده و رشادت‌های خادمان ملت و صبر و بردباری خانواده‌های محترم آنان در فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری را ارج می‌نهیم.

ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام انتظامی و آرزوی صحت و سلامت برای مجروحین مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر، از خداوند قادر متعال آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جناب عالی و همکاران محترمتان مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار