استاندار چهارمحال و بختیاری:

نام فرماندهی انتظامی در تاریخ جمهوری اسلامی به‌نام غیورمردی گره خورده است

«حیدری» به‌ مناسب آغاز هفته فرماندهی انتظامی پيامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختياری به‌مناسب آغاز هفته فرماندهی انتظامی پيام تبريکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نظم و امنیت در هیچ جای دنیا اتفاقی نیست و قطعا برای رسیدن به این مسئله حائز اهمیت در جای جای این مرز بوم، نیازمند نیرو‌های خدوم و ایثارگری هستیم که از جان خود که مهم‌ترین سرمایه است، بگذرند و اجازه ندهند که به نظم و امنیت در کشور خدشه وارد شود.

نام فرماندهی انتظامی در تاریخ جمهوری اسلامی به‌نام غیورمردانی گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را به خطر می‌اندازند و هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند در گام‌های استوار آن‌ها خللی وارد کند.

مظلومیت نیرو‌های خدوم انتظامی در حوادث اخیر کشور بر همگان ثابت شد و این قشر با صبوری هر چه تمام در مقام هجمه‌های اغتشاش‌گران ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا امنیت کشور دچار خدشه شود.

هفته فرماندهی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ‌مردان خستگی ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تامین نظام و امنیت فدا می‌کنند، این هفته را به نیرو‌های خدوم انتظامی و خانواده‌های این بزرگواران که صبورانه سختی کار این قشر را تحمل می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم و برای آنان توفیقات روز افزون را خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها