فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کارکنان فراجا سرباز ولی امر مسلمین و ولایت هستند

سردار «فرشید» وظیفه فراجا را طبق آنجه برای آنان مشخص شده تأمین امنیت، حفظ آرامش جامعه، حفظ آرامش مردم و حفظ ارزش‌ها دانست و گفت: همه کارکنان انتظامی سرباز ولی امر مسلمین و سرباز ولایت و آماده جانفشانی برای میهن عزیز اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۴۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 06October 2022

کارکنان نیروی انتظامی سرباز ولی امر مسلمین و ولایت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت کردن به مردم در قسمت‌ها و لایه‌های مختلف جامعه داریم.

وی با بیان اینکه از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور و درون منازل توفیق خدمت‌رسانی به مردم را داریم، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه دادند نیروی انتظامی ارتقای ساختار به فرماندهی انتظامی داشته باشد که این مهم مظیفه ما را دو چندان کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به فتنه اخیر در سطح کشور اشاره و تبیین کرد: متأسفانه افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه گرفتار این موضوع شدند و پلیس در خط مقدم بود و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی «پلیس وظیفه آن ایستادن در مقابل مجرم و تأمین امنیت مردم است» که ما نیز بر این گفته رهبری جامه عمل می‌پوشانیم.

سردار فرشید وظیفه نیروی انتظامی را طبق آنجه برای آنان مشخص شده تأمین امنیت، حفظ آرامش جامعه، حفظ آرامش مردم و حفظ ارزش‌ها دانست و مطرح کرد:  همه کارکنان نیروی انتظامی سرباز ولی امر مسلمین و سرباز ولایت و آماده جانفشانی برای میهن عزیز اسلامی هستند.

وی یکی از وظایف نیروی انتظامی را مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ذکر و تبیین کرد: معاندین از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کنند که یکی از این راه‌ها هدف قرار دادن کانون خانواده‌ها با استفاده از مواد مخدر و گرفتار کردن جوانان و خانواده‌ها به این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: در جهت تحقق شعار سال اقدامات متعددی وسط نیروی انتظامی استان ضورت گرفته که یکی از این اقدامات بحث مبارزه با قاچاق کالا است و در این راستا از 13 مهرماه سال گذشته تاکنون ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده 142 منلیارد تومان بوده است.

سردار فرشید به موضوع فضای مجازی و سوءاستفاده‌های انجام شده از این روش اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروزه تعداد زیادی از هموطنان گرفتار این موضوع می‌شوند که در استان خراسان جنوبی با افزایش 21 درصدی جرایم در فضای مجازی روبرو هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار