فرمانده سپاه قدس گیلان:

برخی جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه‌های دشمنان مدیریت می‌شوند

سردار «عبدالله پور» با بیان اینکه سواد رسانه‌ای در دو بخش مدارس و دانشگاه‌ها مورد غفلت قرار گرفته و لذا برخی جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه‌های دشمنان مدیریت می‌شوند، گفت: متاسفانه بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر به نوعی گرفتار آسیب‌های اجتماعی بودند که نیازمند بررسی است.
کد خبر: ۵۴۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 06October 2022

جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه‌های دشمنان مدیریت می‌شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، فتنه اخیر را یک فتنه بین المللی بزرگ دانست که برای از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی شده بود و اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ملت شد و دشمنان زودتر از نقشه طراحی شده به میدان آمدند و شکست خوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به درایت رهبر انقلاب و حضور جانانه مردم در شکست این فتنه، تصریح کرد: متاسفانه آنگونه که شایسته است به جهاد تبیین توجه نکردیم، زیرا با نسلی مواجه هستیم که اطلاعات درستی از انقلاب و دفاع مقدس ندارد و تحت تاثیر فضای مجازی است.

وی ۷۰ درصد افراد درگیر در حوادث اخیر کشور را در رده سنی نوجوان و جوان دانست و افزود: این رده‌های سنی ارتباط زیادی با فضای مجازی دارند و زیستشان به شبکه‌های اجتماعی وابسته شده است.

سردار عبدالله پور با انتقاد از رها بودن فضای کافه‌ها و قلیان سرا‌ها و کافی نت ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای با خشونت همراه هستند و نوجوانان ما در معرض این فضا‌ها قرار دارند، لذا باید سواد رسانه‌ای را در دستور کار جدی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای در دو بخش مدارس و دانشگاه‌ها مورد غفلت قرار گرفته و لذا جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه‌های دشمنان مدیریت می‌شوند، تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر به نوعی گرفتار آسیب‌های اجتماعی بودند که نیازمند بررسی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیکاری و مشکلات اقتصادی ناشی از آن را موجب ناامیدی جوانان دانست و متذکر شد: مسئولان باید علاوه بر رفع بیکاری، آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه طلاق و اعتیاد و ... را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار