دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

امنیت، خط قرمز دستگاه قضایی است

رجبی گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعاً در این راستا از حافظان نظم و امنیت نیز تمام قد حمایت خواهیم کرد
کد خبر: ۵۴۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ - 06October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی شعبانی» رییس کل دادگستری استان قزوین، «حسین رجبی» دادستان قزوین، «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و «علی ابراهیمی» فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، به همراه چند تن از خبرنگاران استان قزوین عصر امروز (پنجشنبه) با برخی آسیب‌دیدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر دیدار کردند.

«علی شعبانی» رییس کل دادگستری استان، در این دیدار اظهار داشت: طی روزهای اخیر افراد فریب خورده و اغتشاشگر بدون هیچ انگیزه مشخص و عامدانه در خیابان ها دست به آشوب زدند و امنیت مردم را خدشه دار و به مقدسات جامعه اهانت کردند و اعتقادات، فرهنگ، جان و مال شهروندان را نادیده گرفتند و این جای بسی تاسف دارد.

وی افزود: افرادی که مخل امنیت هستند و به اموال عمومی و شخصی تعرض می کنند و مورد تخریب و تحریق قرار می دهند، در واقع به همه افراد جامعه ظلم و ستم می‌کنند و اینگونه اقدامات به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: این افراد حتی اصول انسانی را نیز زیر پا گذاشتند و به حافظان نظم و امنیت جامعه تعدی کرده و مورد ضرب و شتم شدید و ناجوانمردانه قرار دادند. لذا یقین بدانید که دستگاه قضایی با عناصر و مسببین اصلی و سرکرده و محرک اغتشاشات با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

«حسین رجبی»، دادستان قزوین نیز در این دیدار گفت: متاسفانه افراد فریب خورده و معاندین خارج نشین نظام صحنه اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند و اموال عمومی و شخصی مردم را در معرض تخریب قرار دادند و به نیروهای حافظ امنیت نیز رحم نکردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوادث و ناآرامی های اخیر ۱۹۸ نفر از حافظان نظم و امنیت، متأسفانه مجروح و دچار آسیب دیدگی شدند و اغتشاشگران نشان دادند که هدفی جز ناامن کردن فضای جامعه ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعاً در این راستا از حافظان نظم و امنیت نیز تمام قد حمایت خواهیم کرد و ضمن برخورد توام با رافت اسلامی با افراد کم گناه و بی گناه، با عناصر اصلی و مسببین اغتشاشات در خیابان ها و فضای مجازی بدون اغماض برخورد خواهیم کرد و احکام بازدارنده نسبت به آنها صادر خواهد شد.

در این دیدارها مسئولان قضایی استان قزوین ضمن آروزی سلامتی برای آسیب دیدگان و مجروحان، از زحمات و تلاش های آنها در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه با اهداء لوح تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار