نماینده ولی فقیه در استان لرستان تاکید کرد؛

تامین محتوای لازم برای موزه دفاع مقدس لرستان

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: باید بتوانیم تا زمان برگزاری کنگره تجهیزات و محتوای لازم برای موزه را فراهم کنیم تا کسانی که از استان‌های دیگر مهمان لرستان می‌شوند از موزه دفاع مقدس بازدید کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 06October 2022

تامین محتویی لازم برای موزه دفاع مقدس لرستان

به گزارش‌ دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره شش هزار و 544 شهید استان لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به لزوم افزایش همکاری های سازمان برنامه و بودجه برای اجرای برنامه های کنگره شهدا، اظهار داشت: برگزاری این کنگره فرصت مناسبی در راستای معرفی ظرفیت های استان و بهره گیری از آن است.

وی با اشاره به افتتاح موزه دفاع مقدس استان تا قبل از برگزاری کنگره، افزود: باید بتوانیم تا زمان برگزاری کنگره تجهیزات و محتوای لازم برای موزه را فراهم کنیم تا کسانی که از استان های دیگر مهمان لرستان می شوند از موزه دفاع مقدس بازدید کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان است، بیان کرد: درخصوص وقایع اخیر حتی قبل از فرمایشات معظم رهبری، افراد حقیقی و حقوقی که گوششان به فرمان مقام معظم رهبری است و بر این اساس از بصیرت لازم برخوردار هستند در گفتار و نوشتارشان اشاره کردند که مقام معظم رهبری فرموده اند که در این اغتشاشات بحث بر سر چندتار مو که بیرون باشد و حجاب و عفاف نیست بلکه با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند.

وی با اشاره به رفتارهای برخی خواص، عنوان کرد: گاهی خواصی که خودشان سالها در قوه مجریه و مقننه بوده اند و می دانند که قبل از تحقیق و بررسی های لازم نباید متن بنویسند و نظر بدهند خودشان کاملا اطلاع دارند بنابراین راه کاملا آشکار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به لزوم شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها تصریح کرد: نباید ناراضی تراشی کنیم یا کارهایی انجام دهیم که سبب نارضایتی مردم شود بلکه باید خدماتمان را به عموم مردم توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه مردم از تبعیض در لرستان در رنج هستند، عنوان کرد: مردم از توصیه‌های فراقانونی و سفارش برخی افراد در استخدام ها بیزار هستند.

شاهرخی گفت: اگر هرکدام از ما وظایف خود را به درستی انجام دهیم زخم ایجاد نمی شود و لذا همه باید به دنبال شایسته سالاری و نفی تبعیض و توصیه های فراقانونی و تفکیک قوا باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تعطیلی چندین ساله کارخانه های لرستان، تصریح کرد: روزی باید این داستان تمام شود، ما باید به گوش سران سه قوه برسانیم چرا که برج نشینان تهران نمی دانند که در لرستان یک خانواده دارای سه تا چهار نفر بیکار چه‌قدر در مضیقه و فشار است.

وی افزود: ما باید همه با هم متحد باشیم و این مشکلات را برطرف کنیم تا موفقیت را برای استان و کشور رقم بزنیم.

شاهرخی با قدردانی از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و جوانان انقلابی برای حضور به موقع در وقایع اخیر و تلاش آنها فروکش کردن اغتشاشات، گفت: ما از اینکه یک نفر هم معترض باشد چون شهروند ماست ناراحت می شویم و باید رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه همین جوانان دهه هشتادی بودند که در اربعین حضور داشتند، عنوان کرد: نباید تعداد اقل روی روح و روان ما تاثیر بگذارد بلکه همه باید با جهادتبیین تلاش کنیم این اقل را هم جذب کنیم مگر اینکه کسانی ماموریت برای ضربه زدن به نظام داشته باشند که حساب آنها جدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه همه دستگیرشدگان باید شناسایی شوند و پس از آرام شدن آشوبها علل و عوامل محرک حضور آنها در این اغتشاشات بررسی شود، عنوان کرد: باید در جایی که لازم است پاسخ و در جایی که نیاز به اقدام هست از طریق تشکیلات اجرایی و قضایی و کمک نمایندگان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها