فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

مرزنشینان مرزبانان واقعی هستند

سردار «شجاع» گفت: مرزبانان واقعی مرزنشینان هستند و برای تداوم امنیت پایدار در مرزها، کارکنان مرزبانی استان در کنار مرزنشینان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته فراجا همایش مرزبانان و مرزنشینان با حضور سران طوایف به صورت برخط در سراسر برگزار شد.

این مراسم در استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان و نماینگان مرزنشینان از هنگ‌های مرزی در ستاد فرماندهی مرزبانی استان برگزار شد.

سردار شجاع در این همایش ضمن قدردانی از تعامل، همراهی و همکاری مرزنشینان با مرزبانان استان خراسان رضوی اظهار داشت: مرزبانان واقعی مرزنشینان هستند و برای تداوم امنیت پایدار در مرزها، کارکنان مرزبانی استان در کنار مرزنشینان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه تقویت تعاملات مرزبانان و مرزنشینان را در راستای تداوم امنیت پایدار در منطقه ضروری دانست.

در ادامه یکی از مرزنشینان نیز به نمایندگی ساکنین مناطق مرزی استان خراسان رضوی، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزبانان استان خراسان رضوی در راستای برقراری امنیت در مناطق مرزی قدردانی کرد و گفت: مرزنشینان قدردان زحمات مرزبانان هستند که آرامش و آسایش را برای همه ما و خانواده‌های‌مان فراهم کرده‌اند.

در پایان این همایش از سوی سردار شجاع لوح یادبود و هدیه‌ای به مرزنشینان اهدا شد.

مرزنشینان مرزبانان واقعی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار