فرمانده نیروی هوایی ارتش:

امروز وحدت مسلمین به مسئله‌ای استراتژیک تبدیل شده است

امیر «واحدی» گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله‌ای استراتژیک تبدیل شده و تمام تبلیغات سوء دشمنان علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم‌ستیز بودن آن است.
کد خبر: ۵۵۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ - 15October 2022

امروز وحدت مسلمین به مسئله‌ای استراتژیک تبدیل شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نهاجا و امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده این نیرو با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

امیر واحدی در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه تنها با وحدت می‌توان در برابر هجمه‌های دشمن مشترک ایستادگی کرد، اظهار داشت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله‌ای استراتژیک تبدیل شده و تمام تبلیغات سوء دشمنان علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم‌ستیز بودن آن است.

وی ادامه داد: امروز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیشبرد اهداف اسلام ناب محمدی (ص) در ارتش حزب‌الله، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه اگر ما متعهد و برادر باشیم و بر اختلافات خویش فائق بیاییم، حربه دشمن کارساز نخواهد بود و از ضربه‌پذیری دنیای اسلام کاسته خواهد شد، اظهار کرد: حقیقتا تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این سال‌ها در بصیرت‌افزایی کارکنان و خانواده‌ها اثرگذار و نقطه عطفی در کارنامه درخشان این نهاد مقدس بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در این دیدار، اظهار کرد: در طول این سالیان، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با سرلوحه قرار دادن سیره پیامبر اکرم (ص) به موفقیت‌های بسیاری در ارتقای معنوی کارکنان ارتش دست یافته است.

وی ضمن تأکید بر تقویت و انسجام وحدت خاطر نشان کرد: میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت بهترین فرصت برای ایجاد این بصیرت بوده و امیدواریم ملت ایران و به خصوص جوانان مؤمن با عمل به توصیه‌های اسلام و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سایه همدلی به نقطه مطلوب و قله سعادت برسند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها