کسب مقام نایب‌قهرمانی و کاپ اخلاق تیم پنج‌گانه دریایی ارتش در مسابقات نظامیان جهان

مراسم استقبال از تیم پنج‌گانه دریایی ارتش اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) برزیل، صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور مسئولان ورزش ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ - 17October 2022

کسب مقام نایب قهرمانی و کاپ اخلاق تیم پنجگانه دریایی ارتش در مسابقات نظامیان جهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگویی اظهار داشت: تیم پنج‌گانه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی امیردریادار دوم ستاد محمد سلطان‌آبادی رئیس هیئت پنج گانه دریایی نیرو‌های مسلح و با مربیگری ناخدا یکم دکتر ابوطالب مطلبی، با درخشش در پنجاه و دومین رقابت‌های نظامیان جهان، صبح امروز از کشور برزیل وارد میهن شدند.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: مسابقات پنج‌گانه دریایی متشکل از نجات غریق، شنای کاربردی، ملوانی، عبور از موانع و آبی خاکی است که تیم ارتش به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پنجاه و دومین دوره این رویداد بین‌المللی به میزبانی ارتش برزیل در شهر ریودوژانیرو، با کشور‌های فنلاند، برزیل، اسپانیا، آلمان، امارات متحد عربی، تانزانیا، زامبیا، سوئد، آفریقا جنوبی و روسیه به رقابت پرداخت.

امیر امیدی اضافه کرد: تیم مذکور با شرکت ۱۰ نفر از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین دانشجویان نیروی دریایی به پنجاه و دومین دوره رقابت‌های پنج‌گانه دریایی نظامیان جهان (سیزم) اعزام شده بودند که در نهایت تواسنتند با سه ثانیه اختلاف نسبت به تیم میزبان، مقام دوم این رقابت‌ها را در رشته دوی با مانع، کسب کنند.

سرتیپ دوم امیدی تکمیل کرد: با توجه به رأی‌گیری و نظرخواهی انجام شده در بین ورزشکاران و مربیان حاضر در این رقابت‌ها، تیم پنج‌گانه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کاپ اخلاق را نیز به دست آورد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها