مدیر هنری حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره تئاتر «سنگر» در اردبیل

«دانش» گفت: سومین دوره جشنواره تئاتر سنگر با حضور پنج گروه نمایشی در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 29October 2022

برگزاری سومین جشنواره تئاتر «سنگر» در اردبیل

«علی دانش» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: سومین دوره جشنواره استانی تئاتر سنگر به همت مدیریت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و با حضور 5 گروه نمایشی در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار و آثار منتخب معرفی شدند.

وی افزود: بخش خیابانی این جشنواره در مهرماه با حضور 3 نمایش خیابانی «بابا نفس داد»، «عتیقه» و «فرکانس» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محوطه موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

دانش بیان داشت: بخش صحنه ای این جشنواره نیز با شرکت دو گروه نمایشی با عناوین «باشدان باشا» و «یک مرد یک خط» روزهای  5 و 6 آبان در محل سینمای دفاع مقدس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان  به روی صحنه رفت.

وی خاطر‌نشان کرد: در مرحله نهایی و داوری این جشنواره، نمایش «یک مرد یک خط» به نویسندگی «شاهد مجتهدزاده» و کارگردانی «علی دانش» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار  نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در بخش صحنه‌ای و نمایش «فرکانس» نوشته «میثم سرآبادانی» و کارگردانی«حسن مهدی‌زاده» از فرماندهی مرزبانی استان در بخش خیابانی به عنوان آثار منتخب برگزیده و توسط هیئت داوران جهت شرکت در جشنواره منطقه ای در استان آذربایجان شرقی در آذرماه معرفی شدند.

دانش تأکید کرد: هنر متعهد و انقلابی بهترین راه و موثرترین روش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و هنرمندان باید به رسالت خود در این خصوص آگاه بوده و گام‌های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها