تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع):

هدف اصلی اغتشاشات براندازی نظام و ترویج فرهنگ ابتذال است

حجت‌الاسلام «قاضی‌عسکر» گفت: منافقین و معاندین در شبکه‌های مجازی کاملاً صریح و شفاف موضوع درگیری‌های اخیر را از میان برداشتن اصل نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری بیان کردند؛ در حالی که آزادی جنسی را نمی‌توان آزادی نامید، این نوعی آزادی حیوانی است.
کد خبر: ۵۵۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 01November 2022

هدف اصلی اغتشاشات براندازی نظام و ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سیدعلی قاضی‌عسکر» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در آیین گرامیداشت شهدای خاکسپاری شده در این آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که در تالار شیخ صدوق (ره) این آستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دارای یک سلسله اهداف مهمی بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، این اهداف در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که توسط مردم سر داده می‌شد، متبلور بود.

حجت‌الاسلام‌ قاضی‌عسکر با تبیین شرایط نابسامان کشور در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسللامی و تسلط غرب و عدم استقلال کشور در دوران پهلوی، افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و هرچه اراده می‌کردند در کشور انجام می‌دادند. رضاخان را خود آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها سرکار آوردند و بعد هم حقیرانه او را از کشور بردند و به جزیره‌ای در آفریقای جنوبی تبعید کردند و سرانجام هم در همان جا مُرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون به عنوان سند دیگری بر عدم استقلال کشور در زمان پهلوی، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به موجب این قانون از مصونیت برخوردار بودند به شکلی که اگر یک ایرانی را می‌کشتند، ایرانی‌ها حق نداشتند آن‌ها را در ایران محاکمه کنند و علاوه بر آن برای حضورشان در ایران حق توحش می‌گرفتند؛ لیکن به برکت خون شهدا و ایثار خانواده معظم شهدا، جمهوری اسلامی ایران پیروز شد و به استقلال رسید و در برهه‌های مختلف و در اوج مشکلات بدون وابستگی به قدرت‌های دنیا روی پای خود ایستاده است.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر حرکت تاریخی امام خمینی (ره) و مشی سیاسی و اجتماعی آن رهبر فرزانه و مجاهدت‌های شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم را سبب عزت بخشیدن به کشور توصیف و تصریح کرد: دشمن در تلاش بود به واسطه داعش، بر سوریه، عراق و لبنان مسلط شود و در نتیجه جبهه مقاومت را این‌گونه بشکند و اسرائیل را در منطقه تقویت کند و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی تسلط نظامی بر ایران دست یابد؛ اما با رشادت‌های شهدای بزرگوار همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، زینبیون، فاطمیون و... دشمن در این منطقه به مقاصد شوم خود دست نیافت.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهدا، در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده‌ایم که پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌های برق، کشتی‌های قاره‌پیما، پهپادهای پیشرفته، هواپیمای جت نظامی و... نمونه‌هایی از دستاوردهای کشور با اتکا به دانش و مهندسی داخلی و علوم دانش‌بنیان است.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به اهمیت موضوع آزادی بیان در اسلام، افزود: در هیچ یک از ادیان و مکاتب مانند اسلام به مقوله آزادی، بها داده نشده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به اهداف دشمنان از ناامنی‌های اخیر کشور، تصریح کرد: منافقین و معاندین در شبکه‌های مجازی کاملاً صریح و شفاف موضوع درگیری‌های اخیر را از میان برداشتن اصل نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری بیان کردند، در حالی که آزادی جنسی را نمی‌توان آزادی نامید، این نوعی آزادی حیوانی است. اسلام به دنبال آزادی حقیقی است که هر کس بتواند بدون هیچ ترسی حقش را بگیرد و در این مسیر است که جامعه به رشد و پویایی می‌رسد و سطح دانش و آگاهی روز به روز در جامعه افزایش می‌یابد؛ اما غرب می‌خواهد آزادی حیوانی را به کشوری بیاورد که نزدیک به 300 هزار شهید در راه استقلال و آزادی خود داده است.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر افزود: حجاب برای زن افتخار و مصونیت است؛ اسلام با حجاب می‌خواهد از نگاه‌های هوس‌آلود و ابزاری به زن جلوگیری کند؛ چراکه زن، شخصیتی انسان‌ساز است؛ اما دشمنان بعد از 43 سال می‌خواهند ما را به مسیر آزادی غربی ببرند.

وی با اشاره به حادثه خونین حرم شاهچراغ (ع) و دروغ‌پراکنی عده‌ای در مورد این حادثه، اظهار داشت: عده‌ای فریب‌خورده حادثه تروریستی شیراز را منحرف و به درون نظام نسبت می‌دهند و برخی افراد ساده‌لوح نیز باور می‌کنند و این در حالی است که داعش رسماً این جنایت را به گردن گرفته و در این رابطه شش نفر دستگیر شده‌اند و به‌زودی اعترافات آنان را خواهیم شنید که به کجا وصل بوده و از کجا تأمین مالی شده‌اند.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، خطاب به خانواده معظم شهدا گفت: اگر ایثار و فداکاری شما عزیزان نبود، ما امنیت نداشتیم و ایران اسلامی به این نقطه از پیشرفت نمی‌رسید؛ لذا شما عزیزان باید همواره به خود افتخار کنید و سرتان را بالا بگیرید و از مشکلات دلسرد نشوید و امید داریم با تلاش و همت جوانان این مرز و بوم و مسئولان دلسوز کشور مشکلات اقتصادی کشور نیز به‌زودی برطرف شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار