بازدید استاندار اردبیل از موزه دفاع مقدس استان

استاندار اردبیل به همراه معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار اردبیل از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 09November 2022

بازدید استاندار اردبیل از موزه دفاع مقدس استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز (چهارشنبه) «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل به همراه «سید کمال الدین میرجعفریان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

در این بازدید، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان به منزله خیمه گاه شهدا است گفت: طرح بی نظیر این موزه باعث شده که در مراحل مختلف ساخت آن با رعایت نکات خاص ایمنی و فنی و دقت بسیار در ظرافت‌های نهفته در احداث آن همراه باشد.

واحد افزود: لازم است که با همت بیش از پیش مسئولان استانی و تخصیص اعتبار مورد نیاز اعلام شده، روند تکمیل سازی این مرکز عظیم فرهنگی سریع تر به پایان برسد تا مردم فهیم و بصیر و ولایی استان و مسافران عزیز از برکات حداکثری آن بهره مند شوند و به طور کامل در اختیار علاقه مندان به فرهنگ ایثار جهاد و شهادت و مقاومت قرار گیرد.

واحد بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای ادامه طرح های فرهنگی ماندگار خود نظیر بازخوانی عملیات‌های سرنوشت ساز و نقش رزمندگان استان اردبیل در آن‌ها، اتمام عملیات احداث 5 یادمان شهدای گمنام در استان، اتمام دانشنامه استانی دفاع مقدس و چاپ و انتشار سالانه 60 عنوان کتاب دفاع مقدس از جمله برنامه هایی هستند که نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی هستند.

در ادامه استاندار اردبیل نیز گفت: موزه دفاع مقدس استان اردبیل در طرحی کم‌نظیر و مساحتی قابل توجه در بهترین نقطه مجموعه تفریحی و گردشگری استان در شورابیل قرار دارد و می تواند پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی باشد.

‌عاملی متذکر شد: طرح های فرهنگی و عمرانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بسیار مطلوب و ماندگار هستند و پس از بررسی‌های لازم از آن‌ها حمایت‌های مورد نیاز به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ صادق اسدی کلخوران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار