وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیأت دولت:

ادامه مسیر غیر سازنده اروپا با پاسخ متقابل ایران مواجه می‌شود/ آخرین تبادل پیام ما با آمریکا کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بود

امیرعبداللهیان گفت: اگر اروپایی‌ها این مسیر غیرسازنده را متوقف نکنند با پاسخ متقابل اما مؤثر ما مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 16November 2022

ادامه مسیر غیرسازنده اروپا با پاسخ متقابل ایران مواجه می‌شود/ آخرین تبادل پیام ما با آمریکا در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کنند. ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی تبادل می‌شود آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.

امیرعبداللهیان ادامه داد: آمریکا از طریق برخی وزرای خارجه پیام داده و برای مذاکرات عجله دارند، اما ریاکارانه راب مالی در مصاحبه خود می‌گوید مذاکرات در اولویت ما نیست و اشاره می‌کند به تحریکاتی که می‌خواهند نسبت به کف خیابان و اغتشاش در ایران داشته باشند.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص تلاش طرف اروپایی برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی در نشست شورای حکام گفت: پیام‌های لازم را به طرف‌های اروپایی داده‌ایم با برخی از وزرای خارجی اروپا از جمله آقای جوزف بورل مسئول عالی سیاست خارجی اروپا صحبت کرده‌ایم اگر اروپایی‌ها این مسیر غیرسازنده را متوقف نکنند با پاسخ متقابل اما مؤثر ما مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار