عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اقداماتی که آرامش کشور را بگیرد موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌شود

لاریجانی در مطلبی نوشت: امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آ نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 17November 2022

اقداماتی که آرامش کشور را بگیرد موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی لاریجانی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشته توئیتی نوشت: حوادث تأسف‌آور این روزها، در برخی شهر‌ها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های به هم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.

جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود؛ خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد. امید است به عنایت الهی به زودی در کشورمان محقق گردد.

این جانب شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و ملت استوار و خانواده محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم و لازم است مسئولین ذی‌ربط در برخورد با این جنایات، اقدامات سنجیده و به موقعی داشته باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار