قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید حججی:

دیدار با والدین شهدا برای آشنایی با چگونگی پرورش شهدا ضروری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی به اصفهان با خانواده شهید «محسن حججی» در نجف‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 17November 2022

دیدار با والدین شهدا برای آشنایی با چگونگی پرورش شهدا ضروری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی به اصفهان با خانواده شهید «محسن حججی» در نجف‌آباد اظهار داشت: باید به خانواده شهید حججی برای تربیت و پرورش این فرزند تبریک گفت. امام حسین (ع) علت نجات حر را مادر ایشان می‌دانند. مقام معظم رهبری می‌فرمایند شهادت قله‌ای است که برای رسیدن به آن باید از دامنه عبور کرد و این دامنه، زندگی شهیدپرور است و توصیه ایشان این است که به والدین شهدا مراجعه شود تا چگونگی تربیت شهدا درک شود.

نجف‌آباد بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و به نسبت جمعیت دارای بیشترین شهید در دفاع مقدس و بیشترین شهید مدافع حرم است. بیشترین شهید نماینده مجلس و بیشترین شهید هلال‌ احمر نیز از شهر نجف‌آباد هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در سفر استانی به اصفهان با مادر شهیدان «سیدعباس و سید مهدی موسوی موحد» و جانباز ۷۰ درصد «علیرضا کشوری» که در عملیات محرم به مقام جانبازی نائل آمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار