نماینده ولی فقیه در کردستان:

میل به خدمت به مردم ناشی از نورانیت انسان است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های کار جهادی را ناشی از نورانیت انسان دانست و گفت: روحیه جهادی را هر چه می‌توانید در وجود خود گسترش دهید و نگذارید آفت‌ سودجویی خودنمایی و تنبلی آن را از بین ببرد.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 19November 2022

میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های کار جهادی ناشی از نورانیت انسان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در همایش جهادگران فاطمی(2) استان کردستان که با محوریت پاسداشت جهادگر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی در سالن آزادی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید فرد جهادگر بی‌منت به مردم خدمت کند، اظهار داشت: خدمت به مردم با چشم‌داشت امتیاز گرفتن خلاف اخلاص است و تحمل سختی‌های کار جهادی از دیگر شاخصه‌های جهادگران است، همان‌گونه که حضرت علی(ع) در بین دو کار، سخت‌ترین را انتخاب می‌کرد.

وی میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های کار جهادی را ناشی از نورانیت انسان دانست و افزود: روحیه جهادی را هر چه می‌توانید در وجود خود گسترش دهید و نگذارید آفت‌ سودجویی خودنمایی و تنبلی آن را از بین ببرد.

پورذهبی بیان کرد: کسانی که دنبال منافع خودنمایی و تنبل هستند، کار جهادی در وجودشان نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت تداوم خدمت‌رسانی به مردم تاکید و عنوان کرد: در این ایام باید جهادگران بیش از پیش در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار