مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد؛

افتخار کارکنان بنیاد شهید به خدمت برای ایثارگران

رستمیان در تماس تلفنی با ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد امروز در لباس سربازی نظام و خادمی ایثارگران هرگونه اقدامی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهند داد تا رضایتمندی ایثارگران را به‌دست آورند.
کد خبر: ۵۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 21November 2022

پاسخگویی مدیرکل بنیاد استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح روز گذشته (یکشنبه) با حضور در سامانه سامد (سامانه الکترونیک مردم و دولت) استانداری البرز از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مشکلات ایثارگران بود.

وی در این تماس‌های تلفنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: خدمت به ایثارگران یک موهبت الهی است که باید قدردان آن باشیم، بنیاد در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشد و مشکلات این عزیزان را رفع کند.

رستمیان شهدا و ایثارگران را مایه عظمت و اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: تکریم و جلب رضایتمندی ایثارگران یک وظیفه است و باید به این مهم توجه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: کارکنان بنیاد امروز در لباس سربازی نظام و خادمی ایثارگران هرگونه اقدامی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهند داد تا رضایتمندی ایثارگران را به‌دست آورند.

این تماس‌های تلفنی در راستای تسهیل در امر پاسخگویی به مشکلات ایثارگران و تکریم این عزیزان از طریق تلفن ۱۱۱ در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان انجام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پاسخگوی مشکلات و مسائل قشر ایثارگر جامعه بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار