بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج + تصاویر

سرهنگ «آسمند» از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 22November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان بازدید کرد.

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در حسینیه ثارالله شهر یاسوج آغاز به کار کرده است که شرکت‌کنندگان در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، در هر کدام از این سه بخش حضور دارند.

چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج کهگیلویه و بویراحمد با هدف شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقاء و رشد این توانمندیهای فنی و خلاقانه و همچنین شناسائی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال برگزار شده است. 

در بخش پویانمایی موضوعات جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی، در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه با موضوعات قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت و موضوعات بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه  قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار