بسیج یکی از ماندگارترین یادگار‌های امام خمینی (ره) است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 22November 2022

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی ایلام هفته بسیج را گرامی‌داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام‌ «محمد‌ هواسی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی‌داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یک رمز است، رمز بزرگ و ماندگار عشقبازی و ایثار و فداکاری در خطیرترین عرصه‌های مجاهدت در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب، میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) و بسیجی نماد و الگوی بی مانند در تاریخ مقاومت ملت ماست.

عنصر بی بدیل و بی همتایی که در سایه تفکر آرمان خواهی انقلابی و پیرو محض از، ولی فقیه زمان. از دوران دفاع مقدس در قالب ارتش بیست میلیونی و دیگر صحنه‌های رزم و رزم آوری تا مقابله با انواع بلایای طبیعی اهتمام جدی در مبارزه با کرونا و مشارکت در گروه‌های جهادی برای محرومیت زدایی از چهره مناطق مختلف تا مبارزه بی امان در سنگر‌های جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت خود را با تمام ظرفیت به انجام رساند.

بسیج یکی از ماندگارترین و جاودانه‌ترین یادگار‌های حضرت امام خمینی (ره) و از عظیم‌ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است که در سایه سار رهبری‌ها و منویات و فرامین فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

امروزه دشمنان قسم خورده انقلاب که به خیال خام خود با اردو کشی خیابانی و راه اندازی خط اغتشاش سعی دارند تا صدمات جدی به نظام بزنند و دررویای باطل خود نظام را براندازند. تمام هراس و وحشتشان از مجموعه نیروی شکوهمند و پرعظمتی است که تحت عنوان بسیج در سراسر ایران پهناور اسلامی تحت لوای تفکر ناب حسینی گسترانیده شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیجی ایران اسلامی و استان ولایت مدار و دیار پایتخت خادمین حضرت سیدالشهداء (ع) بویژه شهدای بسیجی حوادث اخیر کشور بدست اغتشاشگران مزدور و سفاک: هفته بسیج را به تمام بسیجیان و مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان ایلام و همکاران گرامی تبریک می‌گویم و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان جان برکف عافیت، عزت روزافزون و اقتدار و سربلندی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها