رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

آماده سازی دانش‌آموزان برای مقابله با سوانح مختلف

کولیوند گفت: در طرح «دادرس» دانش‌آموزان و جوانان کشور برای پیشگیری از سوانح و پاسخ مناسب به سانحه آماده می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 23November 2022

آماده سازی دانش‌آموزان برای مقابله با سوانح مختلفبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت پیشگیری برای کاهش خسارت در سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین، اظهار داشت: شناخت ما در این سال‌ها از موضوع تغییرات اقلیمی کم بوده و متاسفانه با عدم پیشگیری، خسارت‌های جبران ناپذیری از سوانح ناشی از تغییر اقلیم دریافت کرده‌ایم. آمادگی لازم را با صرف هزینه افزایش دهیم. این هزینه سرمایه‌گذاری کشور برای کاهش خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیر است.

کولیوند تاکید کرد: به عنوان جمعیت هلال احمر نجاتگران و امدادگران و امکانات لجستیکی ما در خدمت افزایش آمادگی به منظور کاهش آثار مخرب سیلاب‌ها و خشکسالی همزمان است.

رئیس جمعیت هلال احمر به خدمات تیم‌های سحر (سفیران حمایت روحی و روانی) برای کاهش آسیب‌های روحی و روانی متاثرین از سوانح اشاره کرد و گفت: تیم‌های سحر مردم حادثه دیده را به خودباوری می‌رسانند تا زندگی را از نو شروع کنند.

وی درباره دوره‌های دادرس پیشرفته، افزود: در این طرح دانش‌آموزان و جوانان کشور برای پیشگیری از سوانح و پاسخ مناسب به سانحه آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار