پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌مناسبت درگذشت مادر شهیدان «رضایی»؛

والدین معظم شهدا مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «مهدی و حسین رضایی تیرآبادی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 23November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت «خدیجه نجفی» مادر شهیدان «مهدی و حسین رضایی تیرآبادی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت اسوه صبر و ایثار الحاجیه خانم «خدیجه نجفی»، والده گرانقدر شهیدان والامقام «مهدی و حسین رضایی تیرآبادی» موجب تاسف و تاثر خاطر فراوان گردید.

والدین معظم شهدا مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند که با ایمان و اعتقاد راسخ خود نسلی حماسه‌ساز در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی تربیت کردند و صلابت و شکیبایی آنان که فرزندان برومند خویش را در راه رضای پروردگار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده محترم‌ «رضایی تیرآبادی» و مردم متدین و ولایی استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای روح آن مرحومه علو درجات و محشور شدن با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها