فرمانده انتظامی مشهد:

پلیس با مخلان نظم و امنیت برابر قانون با قاطعیت رفتار می‌کند

سرهنگ «نگهبان» گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است و کارکنان خدوم و ولایی فراجا اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم را نمی‌دهند و با کسانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش روحی و روانی مردم را داشته باشند برابر قانون با قاطعیت رفتار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۵۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 23November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جمعی از اساتید حوزه علمیه خراسان با حضور در ستاد انتظامی مشهد ضمن دیدار با سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این فرماندهی قدردانی کردند.

در ابتدای این نشست سرهنگ نگهبان گزارشی از 67 روز ایستادگی و ازخودگذشتگی شبانه روزی کارکنان انتظامی مشهد ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: در جریانات اخیر 82 نفر از کارکنان این مجموعه انتظامی مصدوم و مجروح شدند، این بخشی از ایثارگری همکاران ما بود. آن‌ها با دست خالی و شکیبایی در این ایام حتی روزهای تعطیل در صحنه حضور داشته و در معرض انواع تهدیدات قرار داشتند اما با جانفشانی نگذاشتند امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.

فرمانده انتظامی مشهد با تقدیر از همراهی و حمایت خوب مردم شریف مشهد از پلیس در کنترل حوادث اخیر خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت مشهد اجازه فتنه‌گری به اغتشاشگران ندادند و به حول قوه الهی و عنایت ویژه امام رضا (ع) شاهد کمترین میزان خسارت به اموال عمومی و اموال مردم در سطح کشور در جریانات اخیر بودیم.

نگهبان تأکید کرد: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است و کارکنان خدوم و ولایی فراجا اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم را نمی‌دهند و با کسانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش روحی و روانی مردم را داشته باشند برابر قانون با قاطعیت رفتار خواهند کرد.

مجاهدت کارکنان فراجا در حوادث اخیر تحسین‌برانگیز است

حجت الاسلام «محمدهادی مشیری» دبیر اتاق تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان ضمن تقدير از فعاليت‌هاي مجاهدانه پليس به خصوص از فرمانده انتظامی مشهد در کنترل اغتشاشات اخیر و برقراری نظم و امنیت شهروندان گفت: اجر و مزد کارکنان فراجا با هيچ چیز قابل قياس نیست.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمنان حجم گسترده‌‌ای از توطئه‌ها را برای گسترش اغتشاشات، ناآرامی‌ها و ناامنی‌ها داشتند، که با مدیریت هوشمندانه و مجاهدات شبانه‌روزی و جانفشانی کارکنان خدوم فراجا خنثی‌ شد.

مشیری ادامه داد: با توجه به محدودیت تجهیزات و امکانات، کمبود نیروی انسانی و طولانی شدن ناآرامی‌ها مقاومت جانانه، مظلومانه و در عین حال مقتدرانه کارکنان فراجا، تحسین برانگیز است.

دبیر اتاق تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان با اشاره به خویشتن‌داری پلیس در حوادث اخیر تصریح کرد: پلیس در هیج کجای دنیا پلیس در برخورد با اراذل و اغتشاشگران بدون سلاح وارد عمل نمی‌شود اما پلیس ایران با سعه صدر، صبر و بدون سلاح اغتشاشگران را از مردم عادی جدا کردند که این درایت نتیجه اخلاص در عمل و ولایی بودن پلیس ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار