سردار فدوی در آیین افتتاحیه مسابقات سیزم:

تأسیس داعش مصداق بارز خباثت آمریکاست

جانشین فرمانده کل سپاه آمریکا را عامل گسترش تروریسم در جهان دانست و گفت: آمریکایی‌ها داعش را به جان جهان اسلام انداختند؛ ولی نیرو‌های مسلح ما با همراهی روسیه، سوریه و عراق به فرماندهی شهید سلیمانی این فتنه را از بین بردند.
کد خبر: ۵۵۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 23November 2022

تأسیس داعش مصداق بارز خباثت آمریکاستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادر پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نظامیان جهان (سیزم) که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، خطاب به ورزشکاران خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات اظهار داشت: ورود شما را به کشور جمهوری اسلامی ایران که از قدمت و تمدنی هزاران ساله دارد، تبریک می‌گویم.

سردار فدوی ادامه داد: در این تمدن چندین هزار ساله، آنچه که بشر لازم دارد، اعم از ارزش‌های والای انسانی مانند کسب علم و ورزش، عرضه شده است و این بیانگر آن است که بسیاری از ورزش‌های کنونی جهان، هزاران سال قبل در سرزمین ایران وجود داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: حدود ۴۴ سال است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است، انقلابی که عمل کردن بر اساس تقوا همواره از اصول آن بوده و به همین دلیل، استکبار جهانی به رهبری آمریکا از ابتدای پیروزی این انقلاب تاکنون با آن مخالف بوده است.

وی اضافه کرد: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و متحدانش در تمام این سال‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران جنگیده‌اند؛ اما یک بار هم به پیروزی نرسیدند و در این دشمنی‌ها همیشه با شکست مواجه شدند؛ به‌عنوان مثال همه مردم خفت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در خلیج فارس دیدند در واقع این نشان‌دهنده قدرت و صلابت ملت بزرگ ایران بوده که نصیب ما شده است.

دریادار فدوی عنوان کرد: آخرین خباثت و دشمنی آمریکا گسترش تروریسم است که مصداق بارز آن، تأسیس و گسترش داعش است و این هم موضوعی است که مسئولان آمریکایی به آن اذعان دارند.

وی افزود: آمریکایی‌ها با ایجاد داعش، این گروه تروریستی را به جان جهان اسلام انداختند؛ ولی نیرو‌های مسلح ما با همراهی روسیه، سوریه و عراق به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این فتنه را از بین بردند و آمریکا را با شکست دیگری مواجه ساختند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همکاری ما و دیگر کشور‌ها با یکدیگر در مقابله با داعش نشان داد که اگر نظامیان بر روال درست باشند، می‌توانند با متحد شدن در برابر دشمنان به پیروزی دست یابند.

سردار فدوی گفت: امیدوار هستم که با تحقق وعده خدا، صلح و صفات خوب در سراسر جهان گسترش یابد و این هم وعده‌ای است که خداوند آن را داده است. صلح و آرامش، زندگی عالی و سعادتمندانه مورد سفارش خداوند است و در مقابل، جنگ، دشمنی، خرابی و کودک‌کُشی خلاف قوانین خداوند محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا سردمدار همه جنگ‌ها در ده‌های اخیر بوده است، افزود: ملت‌ها جنگ و خرابی را دوست ندارند و می‌خواهند در صلح و آرامش به زندگی خود و به ورزش و سایر فعالیت‌ها بپردازند؛ لذا امیدواریم همان‌گونه که شعار این مسابقات سیزم دوستی است، همگان به آن پایبند باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر اینجا جمع هستند تا به شعار سیزم تحقق بخشند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در آینده هم میزبان سایر رشته‌های ورزشی خواهد بود.

سردار فدوی در پایان گفت: ورزش باعث می‌شود که همه ورزشکاران در یک محل جمع شوند و همراه با ورزش دوستی را هم گسترش دهند؛ در همین راستا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ورزش قهرمانی و همگانی دستور دارد تا آن را در نیرو‌های مسلح توسعه دهد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها