فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) تشریح کرد؛

تلاش بسیج در تامین امنیت شهر و مقابله با آشوبگران

«سلطانی» گفت: بسیجیان در مقابله با اغتشاشات اخیر سنگ تمام گذاشتند و بدون پاداش همواره در صحنه حضور داشتند و امنیت شهر را تامین کردند.
کد خبر: ۵۵۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 23November 2022

سنگ تمام بسیج در تامین امنیت شهر و مقابله با آشوبگران

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت هفته بسیج امروز «محمدمهدی زاهدی» نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) استان کرمان دیدار کرد.

«علی سلطانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به فعالیت های بسیجیان در طول چهل سال پس از انقلاب اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل (ره) است که همواره در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در خدمت مردم بوده است؛ کمااینکه در شرایط سخت فعلی با وجود اغتشاشاتی که شاهد بودیم، بسیج در مسائل امنیتی در کنار نیروی انتظامی حضور داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ابراز کرد: در هفته بسیج پروژه هایی در زمینه آب رسانی در شهداد و … در دست پیگیری داریم؛ همچنین یک تیم پزشکی و دندان پزشکی در آخر هفته پیش رو، در منطقه سیدی کرمان خدمات رایگان به مردم ارائه خواهند داد.
 
وی اضافه کرد: شنبه پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور، نمایش اقتدار بسیجیان را پیش رو داریم که در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد؛ در این برنامه بسیجیان از طریق ویدیو کنفرانس سخنان رهبر معظم انقلاب را دریافت خواهند کرد.
 
سلطانی با اشاره به حضور نیروهای رزمی و یگان های امنیتی بسیج در نمایش اقتدار هفته بسیج تاکید کرد: بسیجیان با حضور خود دراین نمایش اعلام می کنند که علیرغم تمام تلاش دشمن در ایجاد جنگ های ترکیبی و احزاب علیه جمهوری اسلامی و همچنین شعارنویسی ها و تخریب های فضای مجازی، خسته نمی شوند.
 
وی در خصوص فعالیت های بسیج در راستای تامین امنیت شهر در اغتشاشات اخیر گفت: در شصت روز اخیر، ما در حوزه استحفاظی خودمان فعال بودیم و به لطف خداوند تلفات نداشتیم و تلفاتی هم نگرفتیم؛ ما حاضر بودیم شهید بدهیم اما اجازه کشته سازی به دشمنان ندهیم چرا که این مساله به نفع نظام نیست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ادامه داد: بسیجیان در این شرایط سخت سنگ تمام گذاشتند و بدون پاداش و هرگونه حمایت مالی، با تعطیل کردن کارهای خود، همواره در صحنه حضور داشتند و علیرغم القای دشمنان در فضای مجازی مبنی بر ناامن بودن شهر، امنیت را تامین کردند.
 
وی ابراز داشت: در ابتدای اغتشاشات عده ای اتباع خارجی، لیدرهای اصلی وبرخی تیم‌هایی که به دنبال کشته سازی و آتش افروزی بودند، دستگیر شدند؛ همچنین در کنار آنها تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند، دستگیر کردیم و امروز با کسانی طرف هستیم که عقده دارند و دشمن نظام هستند.
 
سلطانی تصریح کرد: در این مدت کوتاه با محدود شدن برخی شبکه‌های اجتماعی خارجی، شاهد ورود مردم به شبکه‌های ایرانی بودیم؛ از مسئولین امر و مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در خصوص فضای مجازی، تصمیم گیری‌های مناسب را انجام دهند؛ اگر چه امروز شاهد ضربه خوردن به کسب و کار مردم هستیم اما از سوی دیگر امنیت مردم و کشور تحت تاثیر این موضوع است لذا باید اقدامات جدی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار