اعلام فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان،  طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای شرکت در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 23November 2022

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثاربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار اظهار داشت: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: از ویژگی‌های این جشنواره معرفی سرآمدان تحصیلی به عنوان دستاورد‌های طرح شاهد است که حاصل همکاری بنیاد و پنج دستگاه آموزشی می‌باشد. فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدان شرایط آغاز شده است و دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دوران تحصیل خود از طریق ستاد‌های شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.

دبیر هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با بیان اینکه هفتمین جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد افزود: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی طرح شاهد نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبان برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.

وی در خصوص واجدان شرایط شرکت در جشنواره افزود: دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق ستاد‌های شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.

فقیه در پایان تأکید کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها