مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سرود ملی ما فریاد مشترک یک ملت آزاده است

سردار مرادحاجتی در جمع بیش از 200 معلم و دانش آموز منتخب مدارس شاهد اندیمشک گفت: سرود ملی ما فریاد مشترک یک ملت آزاده است که نمی خواهد زیر بار خیلی از گزینه های دیگران بروند.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 23November 2022

سرود ملی ما فریاد مشترک یک ملت آزاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان اندیمشک امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک و دیگر مسئولین این شهر برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در جمع بیش از 200 معلم و دانش آموز منتخب مدارس شاهد این شهر اظهار داشت: هفته بسیج بهانه خوبی است تا با برگزاری چنین یادواره هایی یاد و نام شهدای اقشار مختلف را گرامی بداریم.

وی افزود: لرهای غیور در کنار بختیاری های میهن پرست، هویت تاریخی و حماسی شهر اندیمشک را در تاریخ رقم زدند زمانی که این شهر، دروازه ورود رزمندگان سراسر کشور به کربلای ایران بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در مراسم، گفت: در زمانی نه چندان دور، خیلی از شهرهای ایران به واسطه نفوذ هویت و فرهنگ غرب دارای برهنگی و کاباره و انواع بی اخلاقی ها و بدحجابی ها و مشروب های الکی شدند اما همین نسل معلمان شما به این شیوه و سبک زندگی نه گفتند و خواهان انقلاب عزتمند جمهوری اسلامی ایران شدند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: چگونه می شود که دوباره عده ای از روی کج فهمی و یا فراموشی به دنبال رویش همان فرهنگ های ابتذال اند در حالی که مردان ما لبریز از غیرت و زنان و دختران ما مملو از عفاف و نجابت اند و اجازه نمی دهند که زندگی جامعه ما به 60 سال گذشته برگردد.

وی یادآور شد: ما و امثال مادران و برادران شما هم مثل همه انسان ها دارای زیبایی و جوانی و نشاط بودیم اما در مقطعی مثل اکنون که دشمن قصد داشت به حریم مان وارد شود، از همه چیزمان گذشتیم تا نسل امروزمان در امنیت و آسایش و البته عزتمندی باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نفس گرم شما دختران عزیزم در اجرای سرود ملی اول برنامه، نشان از بصیرت و غیرت شما دارد در حالی که خیلی ها این روزها این را نمی دانند و نمی فهمند که سرود ملی ما فریاد مشترک یک ملت آزاده است که نمی خواهد زیر بار خیلی از گزینه های دیگران برود.

سردار مرادحاجتی خبر داد: از این بحران ها و موانع مثل ده ها و صدها مانع دیگر عبور می کنیم چون نسل نوجوان و جوان فهیمی داریم که رهبر، کشور، پرچم و میهن شان را دوست دارند و ما هم باید آن ها را دوست بداریم و به مطالبات شان جامه عمل بپوشانیم و نگذاریم که فاصله ها، بهانه شوند تا دشمنان ما بتوانند تفرقه افکنی کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار