مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

بسیج خود را در خدمت نظام می‌داند

حجت‌الاسلام معبودی گفت: بسیج خود را طلب کار نظام نمی‌داند بلکه بدهکار نظام می‌داند. بسیج در خدمت نظام است و بیشترین شهید و جانباز را هم تقدیم کردند.
کد خبر: ۵۵۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 23November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، «روح‌الله عباسپور» و «رجب رحمانی» نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور خبرنگاران استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: در حوادث فتنه  به چند دسته تقسیم می شوند. برخی ها بی تفاوت هستند و کنار نشسته اند. یعنی منتظر هستند ببینند که کدام طرف می برد که با ان طرف باشند. یک تعداد در فتنه و حامی فتنه هستند و با تمام قدرت و قوت از فتنه حمایت می کنند. یک تعداد هم در مقابل فتنه هستند.

وی گفت: اینها که در مقابل فتنه هستند به دو دسته تقسیم می شوند. بعضی ها ثبات قدم دارند و دلشان نمی لرزد اما بعضی ها می ترسند. بعد از مدتی عقب نشینی می کنند و بالاخره دچار شک و تردید می شوند. امیرمومنان می فرماید من کسی بودم که همیشه در مقابل فتنه بودم اما هیچ وقت پایم و دلم نلرزید.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: نکته دوم، موفقیت و پیروزی در فتنه ها محصول چند چیز است. اول ثبات قدم، دوم حضور در صحنه، سوم صحبت کردن با مردم، چهارم عمل کردن به شعارها و پنجم به قدرت خداوند و به وعده الهی تکیه زدن است. بسیجیان در طول سال های گذشته چنین بودند و از اول انقلاب در هرجایی مشکلی ایجاد شده وارد عرصه شدند. بسیج خود را طلب کار نظام نمی داند بلکه بدهکار نظام می داند. اینها بسیجی هستند. اینها پای نظام بودند و بیشترین شهید و جانباز را هم اینها دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: بسیجیان چشم داشتی ندارند. از نمایندگان مجلس انتظار داریم که برای بسیجیان اقدامی در شأن آنها انجام دهند. کسانی که در سخت ترین شرایط حضور پیدا می کنند مناسب است قوانینی در جهت تقویت این نیرو مصوب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار