معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ:

هسته‌های تبیین بسیج دانشجویی تهران بزرگ آغاز به کار کرد

هاشم‌زاده گفت: هسته‌های تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران امروز همزمان با دوم آذر سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 23November 2022

هسته‌های تبیین بسیج دانشجویی تهران بزرگ آغاز به کار کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی هاشم‌زاده» معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: هسته‌های تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران امروز مصادف با ۲ آذر سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی آغاز بکار کرد.

هاشم زاده افزود: هسته‌های تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران همزمان با اجتماع پیشگامان رهایی در حسینه جماران آغاز و در نقاط مختلف شهر تهران اعم از صحن دانشگاه و در سطوح جامعه و مراکز مختلف ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجتماع پیشگامان رهایی امروز ۲ آذرماه در حسینه جماران برگزار می‌شود.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: این هسته‌ها بنا دارند به بیان و نمایش هنرمندانه دستاوردها، گفتمان و عملکرد انقلاب اسلامی ایران در بستر‌های مختلف حقیقی و مجازی بپردازند که این روز‌ها عدم روایت به موقع و دقیق باعث ایجاد سوالات و شبهات زیادی برای تعدادی از مردمان شریف ما شده است.

هاشم زاده با بیان اینکه جریان دانشجویی همیشه پیشگام نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف کشور بوده است، گفت: جنبش دانشجویی خود را بعنوان عنصر موثر و حلقه میانی مسئول در برابر مسائل مختلف کشور میداند لذا بنا دارد با فعال سازی این هسته‌ها به رسالت موذن جامعه بودن خود عمل کند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی تهران بزرگ ادامه داد: سوالاتی زیادی این روز‌ها در فضای واقعی و بیشتر مجازی در اذهان جمعی از مردم از اقشار مختلف وجود دارد که سطوح مختلف حاکمیت باید به آن‌ها پاسخ دهند.

این فعال دانشجویی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور و پاسخگویی مسئولین دولتی در جمع‌های مختلف خاطر نشان کرد:تبیین حقایق، واقعیت‌ها، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، حضور، شنیدن و پاسخگویی به دانشجویان و مردم باید مستمر بوده و این ارتباطات از الزامات این روز‌های جامعه است.

هاشم زاده در پایان افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران آمادگی همکاری با علاقمندان به همراهی و همکاری در این حرکت عظیم را دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها